Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конституційно-правовий статус людини і громадянина в Україні 129

бачено законодавством України та міжнародними договорами України.

Закон установлює, що іноземці та особи без громадянства можуть в'їжджати в Україну за дійсними паспортними докумен­тами. При цьому іноземці та особи без громадянства повинні одержати в установленому порядку в'їзну візу, якщо інше не пе­редбачено законодавством України.

В'їзд в Україну іноземцю та особі без громадянства не доз­воляється:

—в інтересах забезпечення безпеки України або охорони гро­мадського порядку;

—якщо це необхідно для охорони здоров'я, захисту прав і законних інтересів громадян України та інших осіб, які прожи­вають в Україні;

—якщо при порушенні клопотання про в'їзд в Україну він подав про себе завідомо неправдиві відомості або підроблені до­кументи;

—якщо його паспортний документ, віза підроблені, зіпсова­ні чи не відповідають установленому зразку або належать іншій особі;

 

—якщо він у пункті пропуску через державний кордон України порушив правила перетинання державного кордону України, митні правила, санітарні норми чи правила або не ви­конав законних вимог посадових осіб Державної прикордонної служби України, митних та інших органів, що здійснюють конт­роль на державному кордоні;

—якщо встановлено факти порушення ним законодавства України під час попереднього перебування в Україні.

Іноземці та особи без громадянства виїжджають з України за дійсними паспортними документами.

Виїзд з України іноземцю та особі без громадянства не до­зволяється, якщо:

—щодо нього ведеться дізнання чи попереднє слідство або кримінальна справа розглядається судом — до закінчення про­вадження у справі;

—його засуджено за вчинення злочину — до відбування по­карання або звільнення від покарання;

— його виїзд суперечить інтересам забезпечення безпеки України — до припинення обставин, що перешкоджають виїзду.

ft Конституційне право України

 

Глава IV

Виїзд з України іноземця та особи без громадянства може бути відкладено до виконання ним майнових зобов'язань перед фізичними та юридичними особами в Україні.

Транзитний проїзд іноземців та осіб без громадянства через територію України в країну призначення дозволяється за наяв­ності транзитних віз, якщо інше не передбачено законодавством України.

Іноземці та особи без громадянства, які вчинили злочин, адміністративні або інші правопорушення, несуть відповідаль­ність на загальних підставах (ст. 29 Закону України «Про пра­вовий статус іноземців та осіб без громадянства»).

До іноземців та осіб без громадянства можуть застосуватися специфічні види стягнення, які не застосовуються щодо грома­дян України:

1) скорочення терміну тимчасового перебування в Україні (ст. 31 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»);

2) видворення за межі України (ст. 32 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства»).

При цьому відповідно до Протоколу № 4 Європейської конвенції про захист прав людини і основоположних свобод забороняється масове вислання іноземців із країни, крім випад­ку, коли цей захід застосовується після і на основі розумного та об'єктивного розгляду конкретних справ кожної конкретної особи.

Режим реторсій.Відповідно до ч. З ст. 2 Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», як­що іноземною державою встановлено обмеження щодо реалі­зації прав і свобод громадянами України, Кабінет Міністрів України може прийняти рішення про встановлення відповідно­го порядку реалізації прав і свобод громадянами цієї держави на території України. Це рішення набирає чинності після його опублікування. Воно може бути скасовано, якщо відпадуть під­стави, за яких воно було прийнято.

Спеціальний (специфічний) режим,який означає допущен­ня деяких переваг у будь-якій сфері діяльності стосовно інозем­них громадян окремих держав. Як правило, він установлюється двосторонніми договорами між зацікавленими державами і сто­сується питань спрощеного перетинання кордону, безвізового


Читайте також:

  1. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  2. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  3. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  4. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  5. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)
  6. А) Грошова оцінка земель по Україні
  7. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  8. Авангард в Україні
  9. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  10. Автономія в Україні. Конституційно-правовий статус Автономної Республіки Крим
  11. Автономне існування людини в екстремальних умовах
  12. Аграрна реформа в Україні




Переглядів: 392

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава IV | Конституційно-правовий статус людини і громадянина в Україні 131

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.