Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стандарти прав людини та їх визначення

 

Головне завдання парламентарів, які прагнуть відстоювати права людини, полягає у розумінні вимог національного та міжнародного законодавства у галузі прав людини. Норми національних законів та конституції можуть не викликати непорозумінь, але парламентарі мають прагнути до урахування більш широкої бази вимог щодо забезпечення прав людини, які є застосовними до їхньої країни. Чи ратифікувала держава усі дотичні міжнародні стандарти прав людини?

 

Парламенти можуть прийняти рішення про проведення аналізу існуючого законодавства на предмет виявлення необхідності у внесенні до нього змін з метою захисту конкретних прав на практиці. У ході такого аналізу можливе виявлення законодавчих норм, які видаються несумісними з міжнародними або національними стандартами прав людини або ж виявлення прогалин в існуючому законодавстві, коли конкретизація засобів захисту підвищить повагу до прав людини через закон.

 

Ключову роль члени парламенту можуть відіграти і в аналізі ефективності реалізації міжнародних зобов’язань держави щодо прав людини через права, передбачені її Конституцією. Така робота може складатися з надання рекомендацій про внесення змін до існуючих конституційних гарантій на забезпечення відповідності міжнародним нормам на практиці. Члени парламенту можуть відіграти важливу роль у забезпеченні визнання фундаментальних стандартів прав людини у державі та в її органах.

 


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  8. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  9. Ocнoвнi визначення здоров'я
  10. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  11. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  12. VІ. Світосприйняття первісної людини (20 хв.)




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практика Спільного Комітету з прав людини (СКПЛ) | Роль Спільного комітету з прав людини у моніторингу інституційних та конституційних механізмів захисту прав людини у країні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.