Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Законодавчий контроль

Головна роль більшості парламентів і парламентарів полягає у законотворчості. Наприклад, у роботі Верховної Ради України домінантою є законодавчий процес, і кожного року там розглядаються тисячі законодавчих норм.

Багатьма конституціями, у зміст яких закладений захист прав людини, визнається, що закони, положення яких такі права порушують, можуть бути скасованими після їх прийняття у судовому порядку. Є також країни, де законотворчість залишається суверенним правом парламентів, і прийняті ними закони у подальшому не можуть піддаватися перевірці на відповідність міжнародним або національним нормам про права людини.

В обох випадках парламентарі, які здійснюють Парламентський контроль, можуть істотним чином підвищувати рівень захисту окремих прав. По-перше, перевірка проектів законів на відповідність нормам про захист прав людини на початкових етапах їх розгляду створює можливість уникнути порушень прав у подальшому, судових суперечок та пов’язаних з ними витрат. Члени парламентів, діяльність яких спирається на Білль про права, як правило, повинні діяти у такий спосіб, який є сумісним із фундаментальними правами, гарантованими конституцією. В умовах другої моделі, що базується на суверенних правах парламенту, попередній контроль законопроектів має таку ж саму, якщо не більшу, важливість. Закони після їх прийняття вже не можуть бути скасованими будь-яким судовим органом. Залишаючи за собою свої суверенні права, парламент може взяти на себе ще більшу відповідальність за забезпечення відповідності національних судових процесів стандартам, яких вимагають міжнародні норми щодо прав людини.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания исходного уровня знаний.
  3. I. Контроль исходного уровня знаний, используя тестовые задания.
  4. I. Контроль і закріплення знань учнів
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  11. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  12. III. Контроль знань




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль Спільного комітету з прав людини у моніторингу інституційних та конституційних механізмів захисту прав людини у країні | Парламентський контроль Спільного комітету з прав людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.