Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V.УЗАГАЛЬНЕНН І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ.


Бліцопитування

1. Що ви знали з цієї теми?

2. Що нового дізнались?

3. Якого досвіду набули?

4. Що найбільше вас зацікавило?

Поясніть письмово, що означають ці дати:

1 вересня 1939 року –

22 червня 1941 року –

17 серпня 1941 року –

28 березня 1944 року –

9 травня 1945 року –


VІ. ПІДСУМКИ УРОКУ.

Підведення підсумків уроків. Наголошення про позитивні здобутки під час вивчення теми. Виставлення оцінок.

 

 

VIІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати зміст матеріалу на стр.94-101( нова книга74-886 ). Розгадати кросворд.

Розгадайте кросворд

1. Керівник «Партизанської іскри»

2. Перший населений пункт звільнений на Миколаївщині

3. Юний герой міста.

4. Масовий терор єврейського населення

5. Лейтенант, який керував десантом при визволенні Миколаєва

6. Назва табору за Інгульським мостом

7. Область звільнена до 4 квітня

8. Вивезення населення, поранених, полонених, а також матеріальних засобів із місцевості, що перебуває під загрозою нападу ворога або стихійного лиха, з театру бойових дій у тилу( евакуація).

 

                 
               
         
             
                   
         
                     
               
                               

 

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  12. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 608

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Легендарний десант під командуванням ст. лейтенанта К. Ф. Ольшанського | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.