Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод комбінаційного групування (п. 2.1).

Проведемо комбінаційне групування сукупності, що вивчається, за факторною і результативною ознаками. При цьому бажано розділити всі вибіркові значення ознак Х та Y на групи найбільш раціональним способом, забезпечивши максимально можливу однорідність ознак у кожній групі. Це можна зробити шляхом візуального аналізу структури вибірок, побудувавши точки хі та уі на осях відповідно ох та оу. Зважаючи на необхідність побудови кореляційного поля для вибору виду рівняння регресії при дослідженні (майбутньому) залежності Y від Х методом КРА, будемо будувати точки хі та уі не на окремо взятих осях, а на осях прямокутної декартової системи координат х0у (рис. 3.6):

Рис. 3.6. Кореляційне поле

Із рис. 3.6 видно, що одним із раціональних способів поділу значень хі та уі на групи і відповідного комбінаційного групування є групування, наведене в таблиці співзалежності 3.4:

Таблиця 3.4

Комбінаційне групування за факторною (Х)
та результативною (Y) ознаками

 

j
і Х Y до 270 270;320 320;370 370 і більше
до 70 70;140 140 і більше

 

Із таблиці 3.4 видно, що майже всі ненульові частоти fij розташовані на головній діагоналі таблиці (тобто між лівим верхнім і правим нижнім її кутами). Це дає підстави припустити наявність прямого зв’язку між витратами на утримання та перерахуваннями до бюджету.

Оскільки не виключено, що такий розподіл частот є випадковим, перевіримо істотність зв’язку за критерієм Пірсона на рівні значущості :

За таблицею додатку 6 знаходимо критичне значення критерію для :

Оскільки , то з надійністю (або 95%) можна вважати, що перерахування до бюджету істотно залежать від витрат на утримання митних установ.

Для оцінки щільності залежності обчислимо спостережене значення коефіцієнта спряженості Крамера для :

Обчислене значення належить множині , де

і є дуже близьким до її правої межі. Тому залежність з надійністю 95% будемо вважати помірною, хоча і близькою до тісної.

За результатами дослідження, проведеного методом комбінаційного групування, робимо висновок: між витратами на утримання і перерахуваннями до бюджету існує пряма помірна (але близька до тісної) залежність.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад постановки і розв’язування типової задачі. | Метод аналітичного групування (п. 2.2).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.