Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод аналітичного групування (п. 2.2).

Розділимо задану сукупність пар (хі; уі) на групи за факторною ознакою Х, використавши поділ, вже зроблений у таблиці 3.4. В результаті одержимо групи (тобто, інтервали) пар (хі; уі), наведені в таблиці 3.5.

Для кожної з 3-х груп обчислимо групові середні та (k= ) і приймаємо за значення хk факторної ознаки Х:

х1 = (50,3+40,8+55,0+44,0+67,7+65,9)≈53,95;

(203,1+200,3+242,7+228,0+308,5+257,0)≈239,93.

Аналогічно обчислюємо х2=102,27; =342,84; х3=169,40; =434,10.

 

 


Таблиця 3.5.

Робоча таблиця

№ гру-пи (k) Інтервал значень Х Пари (хі; уі)
і
до 70 хі 50,3 40,8 55,0 44,0 67,7 65,9
уі 203,1 200,3 242,7 228,0 308,5 257,0
70 ; 140 хі 79,6 89,4 72,3 110,5 120,0 131,7 92,8 136,0 97,0 93,4
уі 308,6 316,2 280,1 358,9 360,6 365,4 340,8 422,0 362,0 310,8
140 і більше хі 178,3 143,7 165,4 190,2
уі 420,0 380,7 425,4 510,3

 

Знайдені значення хk факторної ознаки Х та відповідні середні значення результативної ознаки Y заносимо в таблицю 3.6, яка й буде являти собою лінію регресії, задану таблично:

Таблиця 3.6


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод комбінаційного групування (п. 2.1). | Таблично задана лінія регресії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.