Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод кореляції знаків Фехнера (п. 2.5)

Оскільки (див. табл.3.3) всі значення різні і всі значення теж різні, то застосування методу збігу знаків можна вважати допустимим.

Для знаходження чисел A і B побудуємо таблицю знаків відхилень хі та уі від відповідно та (табл. 3.10).

Таблиця 3.10

Розрахункова таблиця

 

і
знак хі + + + + + + + +
знак уі + + + + + + + + + +

Із таблиці 3.10 видно, що A=18, B=2. Тоді спостережене значення коефіцієнта кореляції знаків обчислюємо за формулою (3.17):

.

За таблицею додатку 4 знайдемо критичне значення коефіцієнту збігу знаків для n=20 і : = (20; 0,05)=0,5. Оскільки > , то з надійністю 95% зв'язок вважаємо істотним, тобто, існуючим.

Оцінимо щільність зв’язку за правилом трисекції:

Оскільки то з тією ж надійністю 95% будемо вважати зв'язок помірним. Таким чином, підтверджується висновок про наявність прямого помірного (хоча і близького до щільного) зв’язку між ознаками, зроблений у п.2.3 за результатами вирішення тієї ж задачі методом дисперсійного аналізу.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод КРА (п. 2.4) | Метод кореляції рангів Спірмена (п. 2.6).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.