МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виявлення тенденції динамічного ряду та її характеру за допомогою характеристик динаміки.Вид тренду рівномірного ряду можна виявити шляхом порівняння між собою значень всіх сусідніх рівнів даного ряду. При цьому можливі такі випадки: 1. Кожний рівень ряду, починаючи з другого, не менший (не більший) за попередній і не всі вони рівні між собою: ряд має тенденцію до зростання(спадання). 2. Усі значення рівнів ряду однакові або майже однакові: ряд має тенденцію до сталості. 3. Значення рівнів ряду мають випадкові безсистемні коливання, які будемо називати флуктуаціями. В цьому випадку за даними вихідного часового ряду виявити тенденцію буває досить складно або взагалі неможливо. Іноді в таких ситуаціях виявленню тренду допомагає візуальний аналіз графічного зображення часового ряду (рис. 4.1), але більш ефективними засобами є згладжування (п. 4.3) або аналітичне вирівнювання (п. 4.4) ряду динаміки. Після виявлення тенденції рівномірного часового ряду її характер для неперервного ряду іноді можна встановити за допомогою абсолютних ланцюгових приростів =уі – уі-1 рівнів того ряду (вихідного або згладженого), за яким була встановлена тенденція. При цьому можливі такі випадки: 1. Усі рівні або майже рівні між собою: значення Y рівномірно зростають (якщо >0) або рівномірно спадають (якщо <0). 2. Кожний , починаючи з другого, не менший за попередній і не всі вони рівні між собою: значення Y прискорено зростають (якщо >0) або уповільнено спадають (якщо <0). 3. Кожний , починаючи з другого, не більший за попередній, і не всі вони рівні між собою: значення Y уповільнено зростають (якщо >0) або прискорено спадають (якщо <0). 4. Значення коливаються. В цьому випадку за даними часового ряду, що вивчається, виявити характер тренду складно або взагалі неможливо. Іноді в такій ситуації визначенню характеру тенденції допомагає візуальний аналіз графіка ряду динаміки (рис. 4.1) або його (подальше) згладжування. Напевно, хоча іноді і не дуже надійно, виявити тенденцію та її характер можна за допомогою аналітичного вирівнювання вихідного часового ряду (п. 4.4). Для нерівномірних моментних рядів виявлення виду та характеру тренду можливе тільки шляхом аналітичного вирівнювання ряду або шляхом візуального аналізу графіка ряду або його кореляційного поля. Для нерівномірних інтервальних рядів виявлення виду та характеру тренду неможливе. Читайте також:
|
||||||||
|