Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Факторний аналіз загальної, валовий (балансової) прибутку

Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства

Найбільш важливі результати фінансової діяльності підприємства відбивають у бухгалтерському балансі підприємства, у звіті про фінансові результати і їхнє використання й у звіті про рух грошових коштів. За даними цих форм звітності розраховуються узагальнюючі показники ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства.

Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства складається з наступних частин:

Пропущено

 

 

3. Факторний аналіз рівнів рентабельності.

4. Аналіз беззбитковості підприємства (оптимізація обсягу виробництва, прибутку, витрат).

 

Показник балансового прибутку характеризує загальну суму прибутку підприємства, отриману за визначений період, і відбиває кінцевий фінансовий результат виробничо-господарської діяльності підприємства.

Факторний аналіз припускає аналіз усіх факторів, що впливає на балансовий прибуток, і головних показників, на основі яких визначається прибуток, таких, як ціни, витрати. У силу того, що балансовий прибуток розраховується як різниця між ціною продажу і витратами виробництва і звертання товару, усі фактори, що впливають на ціну і витрати, що були розглянуті в попередніх главах книги, і насамперед у главах 7 і 8, визначають величину прибутку. Крім цього, на нее впливає прибуток від реалізації і позареалізаційних операцій, що у свою чергу залежить від ряду факторів.

 

21.4.2. Факторний аналіз прибутку від реалізації продукції (робіт, послуг)

Прибуток від реалізації продукції як складового балансового прибутку показує, добре або погано, вигідно або невигідно була реалізована продукція. Вона розраховується як різниця між виторгом від реалізації, з одного боку, і податком на додану вартість і витратами на виробництво – з іншої. Прибуток взаємозалежний не тільки з умовами виробництва, але і з умовами реалізації продукції.

Основним фактором, що визначає прибуток від реалізації, виступає зміна від обсягу реалізації, структури продукції, відпускних цін на реалізовану продукцію, цін на сировину, матеріали, паливо, тарифів, рівня витрат матеріальних і трудових ресурсів.

Облік впливу різних факторів на прибуток від реалізації включає, по-перше, розрахунок загальних змін прибутку від реалізації продукції за поточний період у порівнянні, наприклад, з попереднім роком і, по-друге, факторний аналіз включає розрахунок впливу на прибуток відпускних цін на продукцію в порівнянні з попереднім періодом, зміни в обсязі продукції (збільшення або зменшення її в реальному грошовому вираженні за період), структурних змін в обсязі виробництва продукції, економії від зниження витрат виробництва і звертання, змін у витратах за рахунок структурних зрушень у виробленій продукції.

Окремими розрахунками виявляється вплив на прибуток зміни тарифів на послуги, цін на ресурси. Сума змін за рахунок усього набору факторів визначає загальну зміну прибутку за конкретний період.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  11. Аналіз активів банку
  12. Аналіз альтернативних рішень




Переглядів: 726

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прийом, відбір та навчання кадрів. | Аналіз беззбитковості підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.