Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Економічний зміст індексів

 

Індекс товарообороту показує:

1. У скільки разів товарооборот звітного періоду збільшився у порівнянні із базисним.

2. Різниця між чисельником і знаменником

/ / індексу показує абсолютну величину приросту товарообороту за досліджуваний період.

 

Індекс фізичного обсягу товарообороту показує:

1. У скільки разів товарооборот звітного періоду збільшився у порівнянні із базисним за рахунок зміни маси /кількості/ проданих товарів.

2. Різниця між чисельником і знаменником

індексу / / показує абсолютну величину приросту товарообороту за рахунок зміни маси /кількості/ проданих товарів за досліджуваний період.

 

Індекс цін показує:

1. У скільки разів товарооборот звітного періоду збільшився у порівнянні із базисним за рахунок зміни цін на товари.

2. Різниця між чисельником і знаменником

індексу / / показує абсолютну

величину приросту товарообороту за досліджуваний період.

3. Різниця між чисельником і знаменником

індексу / / показує суму економії /мінусова величина/, або перевитрат /плюсова величина/ населення на придбання товарів за рахунок зміни цін у досліджуваному періоді.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. II. Короткий зміст
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індекси змінного складу | Приклад 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.