Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

Комплексна контрольна робота містить завдання для кожного студента з декількома варіантами, які відрізняються лише параметрами. Завдання складається з теоретичного питання та практичного, що виконуються індивідуально. Робота виконується в аудиторії не допускається використання конспектів та підручників. Результати роботи студенти демонструють при завершені часу відведеного на виконання роботи.

 

Варіанти комплексної контрольної роботи:

 

Варіант 1
1. Статистика як суспільна наука та її завдання. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

 

Варіант 2
1. Організація статистики в Україні. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 3
1. Класифікація та групування у статистичній системі. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 4
1. Основні етапи статистичного дослідження. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 5
1. Статистичне спостереження: сутність, організаційні форми та види. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 6
1. Одиниця сукупності та її ознаки. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 7
1. Зміст і завдання статистичного зведення. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 8
1. Завдання групувань та їх значення. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 9
1. Ряди статистичного розподілу та їх складові. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 10
1. Абсолютні і відносні величини, їх види, способи одержання та одиниці вимірювання. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.
  Варіант 11
1. Статистика як суспільна наука та її завдання. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 12
1. Узагальнювальні статистичні величини. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 13
1. Середня арифметична. Випадки застосування і способи обчислення. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 14
1. Проста і зважена. Випадки застосування, формули і техніка їх обчислення. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 15
1 Середня гармонійна. Випадки застосування, формули і техніка їх обчислення. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 16
1. Середня хронологічна. Умови застосування і способи розрахунку. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 17
1. Середня геометрична. Випадки застосування, формули і техніка обчислення. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 18
1. Зміст і значення моди. Формули і техніка її обчислення.. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 19
1. Зміст і значення медіани. Формули і техніка її обчислення. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

Варіант 20
1. Зміст і завдання статистичного вивчення варіювання ознак. 2. Проаналізувати основні показники у статистичному звіті бібліотеки.

 

 



Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ ДЛЯ МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ | ПИТАННЯ ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.