Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створити навчальний алгоритм небезпеки розливу СДОР, та структурно-логічну схему її вивчення.

3. Розв’язати ситуаційні задачі.

Ø Властивості хімічної речовини: зелено-жовтий газ із різким запахом, важчий за повітря, температура кипіння 36,4ºС. При випаровуванні з’єднується з водяними парами і утворює білий туман.

Ø Ознаки отруєння: подразнення слизових оболонок, сухий кашель, задишка, біль у грудях, набряк легенів.

Завдання 1. Назвіть хімічну речовину та до якої групи СДОР відноситься.

Завдання 2. Вкажіть засоби та заходи захисту. Скласти алгоритм першої медичної допомоги.

Ø Властивості хімічної речовини: безбарвний газ із запахом нашатирного спирту, легший за повітря, суха суміш з повітрям має здатність вибухати.

Ø Ознаки отруєння: викликає нежить, кашель, утруднене дихання, задуху, подразнюються слизові оболонки та шкіра, різь в очах, сльозотеча. При зіткненні зі шкірою у рідкому стані викликає обмороження, можливий хімічний опік з пухирями, у високих концентраціях збуджує центральну нервову систему, чим викликає судоми

Завдання 1. Назвіть хімічну речовину та до якої групи СДОР відноситься.

Завдання 2. Вкажіть засоби та заходи захисту. Скласти алгоритм першої медичної допомоги.

Ø Властивості хімічної речовини: безбарвний газ без запаху і смаку, легший за повітря, продукт неповного згорання вуглеводів.

Ø Ознаки отруєння: отруєння настає непомітно, супроводжується різкою слабкістю, запамороченням, відчуттям тепла, приємної втоми. При високих концентраціях – запаморочення, шум у вухах, нудота, блювання, судоми, шкіра рожевого або червоного кольору.

Завдання 1. Назвіть хімічну речовину та до якої групи СДОР відноситься.

Завдання 2. Вкажіть засоби та заходи захисту. Скласти алгоритм першої медичної допомоги.

Ø Властивості хімічної речовини: метал сріблясто-білого кольору, у звичайних умовах легко рухомий, при ударі поділяється на дрібні кульки, у 13,5 раз важчий за воду.

Ø Ознаки отруєння: отруєння розвивається протягом 8-24 годин і супроводжується загальною слабкістю, головним болем, підвищенням температури, болем ясен і у животі. Також відмічається підвищена втома, сонливість, емоційна нестійкість, зниження працездатності. Характерною ознакою є поява по краях ясен синьо-чорної смуги.

Завдання 1. Назвіть хімічну речовину та до якої групи СДОР відноситься.

Завдання 2.Вкажіть засоби та заходи захисту. Скласти алгоритм першої медичної допомоги.

 

 

Тест для контролю рівня засвоєння матеріалу теми“Техногенні небезпеки та їхні наслідки. Типологія аварій на потенційно-небезпечних об’єкта”

3.1. Аварії, внаслідок яких стався викид отруйних, радіоактивних, біологічно небезпечних речовин за санітарно-захисну зону підприємств, належать до:


а) І категорії;

б) ІІ категорії.


 

3.2. Аварії, внаслідок яких загинуло до 5 чи травмовано від 4 до 10 осіб, належать до:


а) І категорії;


Читайте також:

  1. IV. Алгоритм вирішення задачі
  2. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  3. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  4. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  5. Rete-алгоритм
  6. Абіотичні небезпеки
  7. Абіотичні та біотичні небезпеки.
  8. АЛГОРИТМ
  9. Алгоритм
  10. Алгоритм
  11. АЛГОРИТМ
  12. Алгоритм




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Результати дослідної роботи | Б) ІІ категорії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.