МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення фінансових результатів роботи підприємства
Вихідні дані приведені в таблиці 12 завдання 7.4. Короткі висновки:
Таблиця 12 Вихідні дані для розрахунку фінансових результатів, тис. грн.
Тема 8. Інтенсивність виробництва та її економічна ефективність Мета - засвоїти методики визначення: - економічного типу розвитку аграрних підприємств; - показників рівня інтенсивності і економічної ефективності інтенсифікації. Завдання 8.1. Поняття інтенсивності й економічного типу розвитку аграрних підприємств і методика його визначення. В сучасних умовах конкурентоспроможними можуть бути лише ті підприємства, які досягають високого рівня ефективності виробництва, чого аграрні підприємства можуть досягти при переводі своєї економіки на інтенсивний тип розвитку. В умовах ринкової економіки під інтенсивністю виробництва слід розуміти концентрацію авансованого капіталу до такого оптимального рівня на 1 га земельних угідь, при якому досягається випереджаючий приріст товарної продукції. Для визначення типу розвитку треба мати дані за кілька років (мінімум за 2 роки) про зайнятий в виробництві авансований капітал і про обсяг товарної продукції, порівнюючи темпи приросту авансованого капіталу з темпами приросту товарної продукції. Якщо темпи приросту товарної продукції опереджають темпи приросту авансованого капіталу, то підприємство має інтенсивний тип розвитку, це означає, що приріст товарної продукції відбувається не за рахунок приросту авансованого капіталу, а за рахунок кращого його використання (інтенсивного). Якщо навпаки темпи приросту авансованого капіталу випереджають темпи приросту товарної продукції, то підприємство розвивається екстенсивно – за рахунок збільшення кількості авансованого капіталу. Таблиця 1 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|