Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення фінансових результатів роботи підприємства

Показники Варіанти Відхилення, %
базовий заданий
1. Валовий прибуток (збиток), тис. грн.    
2. Прибуток (збиток) від операційної діяльності, тис. грн.    
3. Прибуток (збиток) від звичайної діяльності до оподаткування, тис. грн.    
4. Прибуток (збиток) від звичайної діяльності, тис. грн.    
5. Надзвичайні доходи (витрати), тис. грн. -189    
6. Чистий прибуток (збиток), тис. грн.    

Вихідні дані приведені в таблиці 12 завдання 7.4.

Короткі висновки:


 

Таблиця 12

Вихідні дані для розрахунку фінансових результатів, тис. грн.

Показники Варіанти
Базовий
1.Виручка від реалізації продукції (чистий доход) 2813,7 1897,1 3188,2 5116,6
2.Собівартість реалізованої продукції 2949,3 1879,9 3067,9 4933,2
3.Інші операційні доходи - 6,0 652,5 - -
4.Адміністративні витрати 184,3 - 103,0 94,9 148,4
5.Витрати на збут - - 29,9 29,0 - 130,9 48,7 43,1
6.Інші операційні витрати - - 263,0 - 36,4 43,8
7.Доход від участі в капіталі - - - - - - - - - - -
8.Інші фінансові доходи 20,4 - - - - - 31,5
9.Інші доходи - 63,6 - - - -
10.Фінансові витрати 101,7 - - 64,8 - 49,1
11.Витрати від участі в капіталі - - - - - - - - - - -
12.Інші витрати - - - - - 2,4 - - 38,1
13.Податок на прибуток від звичайної діяльності - - - - - -
14.Надзвичайні доходи - - - - - - - - - -
15.Надзвичайні витрати - - - - 25,1 - -
16.Податок з надзвичайного прибутку - - - - - - - - - - -

 

 


Тема 8. Інтенсивність виробництва та її економічна ефективність

Мета - засвоїти методики визначення:

- економічного типу розвитку аграрних підприємств;

- показників рівня інтенсивності і економічної ефективності інтенсифікації.

Завдання 8.1.

Поняття інтенсивності й економічного типу розвитку аграрних підприємств і методика його визначення.

В сучасних умовах конкурентоспроможними можуть бути лише ті підприємства, які досягають високого рівня ефективності виробництва, чого аграрні підприємства можуть досягти при переводі своєї економіки на інтенсивний тип розвитку. В умовах ринкової економіки під інтенсивністю виробництва слід розуміти концентрацію авансованого капіталу до такого оптимального рівня на 1 га земельних угідь, при якому досягається випереджаючий приріст товарної продукції.

Для визначення типу розвитку треба мати дані за кілька років (мінімум за 2 роки) про зайнятий в виробництві авансований капітал і про обсяг товарної продукції, порівнюючи темпи приросту авансованого капіталу з темпами приросту товарної продукції. Якщо темпи приросту товарної продукції опереджають темпи приросту авансованого капіталу, то підприємство має інтенсивний тип розвитку, це означає, що приріст товарної продукції відбувається не за рахунок приросту авансованого капіталу, а за рахунок кращого його використання (інтенсивного). Якщо навпаки темпи приросту авансованого капіталу випереджають темпи приросту товарної продукції, то підприємство розвивається екстенсивно – за рахунок збільшення кількості авансованого капіталу.

Таблиця 1


Читайте також:

  1. A) Оцінка захисних споруд за ємністю – визначення коефіцієнта Квм.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. I. Аналіз контрольної роботи.
  5. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  10. II. Обробка результатів
  11. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення чистої продукції (для не с.-г. підприємств) | Визначити економічний тип розвитку аграрного підприємств

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.