МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Етап – встановлюють ключові фактори успіху.Етап - необхідно визначити фактори (або сили) , що визначають рівень конкуренції на ринку та ознак їх роляву і характер змін у структурі конкурентних сил. Рушійними силами є: -зміни в довгострокових тенденціях економічного зростання галузі; - зміни у складі споживачів і засобах використання товарів; - впровадження нових продуктів; - технологічні зміни; -зміни в системі маркетингу; - вхід на ринок або вихід з нього великих підприємств; - поширення „ноу-хау”; - зростаюча глобалізація галузі; - зміна структури витрат або продуктивності; - перехід (переваги) споживачів від диференційованих до стандартних товарів (або навпаки); - вплив змін у законодавстві та урядовій політиці; - зміна суспільних цінностей, орієнтацій і способу життя; послаблення впливу факторів в невизначеності та ризику. Галузеві ключові фактори успіху (КФУ) – це ті дії з реалізації стратегії, конкурентні можливості, результати діяльності, які кожне підприємство має забезпечити задля своєї конкурентноздатності та досягнення фінансових успіхів. Визначення КФУ - є найважливішим аналітичним завдання, крім того з часом вони можуть змінюватись в одній і тій самій галузі під впливом загальної ситуації. КФУ залежать від: - технології - якість наукових досліджень. Можливість інновацій у виробничому процесі, можливість розробки нових товарів, ступінь оволодіння існуючими технологіями;
- виробництва- низька собівартість продукції, якість продукції, високий ступінь використання виробничих потужностей, вигідне місце розташування підприємства, доступ до кваліфікованої робочої сили, висока продуктивність праці. - реалізація продукції – широка мережа оптових та роздрібних точок торгівлі, низькі витрати на реалізацію. - маркетингу - висока кваліфікація співробітників відділу реалізації, доступна для клієнтів система технологічної допомоги прикупівлі та використанні продукції, чітке виконання замовлень покупців, різноманітність видів продукції. - професійних навичок – особливий хист, ноу-хау у галузі контролю якості, ступінь оволодіння технологією, здатність створити ефективну рекламу. - організаційних здібностей –рівень інформаційних систем, здатність швидко реагувати на змінні умови, досвід та ноу-хау у галузі менеджменту; - інших факторів - сприятливий імідж, загальні низькі витрати, сприятливе положення, приємність у спілкуванні, доступ на фінансові ринки, наявність патентів; Слід відзначити (зауважити), що кількість КФУ в галузі не повинна перевищувати 3-4-х. В кожній галузі є свої вимоги до ключових факторів успіху, які відображають особливості галузі. Заключний етапприймається остаточне рішення щодо привабливості галузі та забезпечення високого рівня прибутковості.
ТЕМА 3. ДІАГНОСТИКА СТРАТЕГІЧНОГО ПРОТИСТОЯННЯ ПІДПРИЄМСТВ-КОНКУРЕНТІВ
1. Визначення пріоритетних конкурентів на ринку.
2. Карта стратегічних груп, як інструмент аналізу внутрішньогалузевої конкуренції.
3. Застосування SWOT-аналізу в діагностиці протистояння підприємств-конкурентів на досліджуваному ринку.
4. Осоливості PIMS-аналізу для визначення конкурентної стратегії підприємства на ринку.
Читайте також:
|
||||||||
|