МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етап – встановлюють ключові фактори успіху.Етап - необхідно визначити фактори (або сили) , що визначають рівень конкуренції на ринку та ознак їх роляву і характер змін у структурі конкурентних сил. Рушійними силами є: -зміни в довгострокових тенденціях економічного зростання галузі; - зміни у складі споживачів і засобах використання товарів; - впровадження нових продуктів; - технологічні зміни; -зміни в системі маркетингу; - вхід на ринок або вихід з нього великих підприємств; - поширення „ноу-хау”; - зростаюча глобалізація галузі; - зміна структури витрат або продуктивності; - перехід (переваги) споживачів від диференційованих до стандартних товарів (або навпаки); - вплив змін у законодавстві та урядовій політиці; - зміна суспільних цінностей, орієнтацій і способу життя; послаблення впливу факторів в невизначеності та ризику. Галузеві ключові фактори успіху (КФУ) – це ті дії з реалізації стратегії, конкурентні можливості, результати діяльності, які кожне підприємство має забезпечити задля своєї конкурентноздатності та досягнення фінансових успіхів. Визначення КФУ - є найважливішим аналітичним завдання, крім того з часом вони можуть змінюватись в одній і тій самій галузі під впливом загальної ситуації. КФУ залежать від: - технології - якість наукових досліджень. Можливість інновацій у виробничому процесі, можливість розробки нових товарів, ступінь оволодіння існуючими технологіями;
- виробництва- низька собівартість продукції, якість продукції, високий ступінь використання виробничих потужностей, вигідне місце розташування підприємства, доступ до кваліфікованої робочої сили, висока продуктивність праці. - реалізація продукції – широка мережа оптових та роздрібних точок торгівлі, низькі витрати на реалізацію. - маркетингу - висока кваліфікація співробітників відділу реалізації, доступна для клієнтів система технологічної допомоги прикупівлі та використанні продукції, чітке виконання замовлень покупців, різноманітність видів продукції. - професійних навичок – особливий хист, ноу-хау у галузі контролю якості, ступінь оволодіння технологією, здатність створити ефективну рекламу. - організаційних здібностей –рівень інформаційних систем, здатність швидко реагувати на змінні умови, досвід та ноу-хау у галузі менеджменту; - інших факторів - сприятливий імідж, загальні низькі витрати, сприятливе положення, приємність у спілкуванні, доступ на фінансові ринки, наявність патентів; Слід відзначити (зауважити), що кількість КФУ в галузі не повинна перевищувати 3-4-х. В кожній галузі є свої вимоги до ключових факторів успіху, які відображають особливості галузі. Заключний етапприймається остаточне рішення щодо привабливості галузі та забезпечення високого рівня прибутковості.
ТЕМА 3. ДІАГНОСТИКА СТРАТЕГІЧНОГО ПРОТИСТОЯННЯ ПІДПРИЄМСТВ-КОНКУРЕНТІВ
1. Визначення пріоритетних конкурентів на ринку.
2. Карта стратегічних груп, як інструмент аналізу внутрішньогалузевої конкуренції.
3. Застосування SWOT-аналізу в діагностиці протистояння підприємств-конкурентів на досліджуваному ринку.
4. Осоливості PIMS-аналізу для визначення конкурентної стратегії підприємства на ринку.
Читайте також:
|
||||||||
|