МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Визначення пріоритетних конкурентів на ринку
Останні два дисятиріччя сільськогосподарські підприємства працюють в ринкових умовах, які вимагають гнучкості, швидкого реагування на дії конкурентів та на «ринкові шоки». Наявність у галузі багатьох підприємств-конкурентів потребує, щоб визначення для кожного найбільш небезпечних (пріоритетних) конкурентів.
Можна виділити такі типи конкурентів: - подібні за всіма аспектами виробничо-збутової діяльності (виробляють тіж самі продукти, використовують однакову технологію, ведуть збутову (комерційну) діяльність на одних ринках); - подібні за загальними парпметрами виробничо-збутової діяльності (робить одні й тіж продукти але продають на інших ринкових сегментах); - задовольняють однакові потреби, але різними способами; - абсолютно різні, які конкурують за залучення коштів споживачів. Враховуючи конкурентні умови необхідно визначити перелік підприємств, з якими дійсно конкурує підприємство: - залежно від участі в конкурентній боротьбі; - залежно від розподілу виробленої продукції певної групи або її замінників. Залежно від свого місця та ролі в конкурентній боротьбі всі підприємства можуть бути віднесені до однієї з 4-х груп: - ринковий лідер; - ринковий претендент; - послідовник; - підприємство, що знайшло ринкову нішу.
Ринковий лідер – підприємство з найбільшою ринковою часткою в галузі. Іноді, коли вираженого лідера в галузі не існує, тоді як лідери розглядаються декілька підприємств.
Щоб зберегти лідерство підприємство має: - розширювати ринок (залучати нових покупців, знаходити нові сфери застосування продукції, що виробляється); - збільшувати свою ринкову частку; - охороняти свій бізнес від зазіхань конкурентів. Ринковий претендент – підприємство, що бореться за збільшення своєї ринкової частки, та за входження в число лідерів.(Для цього необхідно пропонувати кращий продукт, продавати його за більш низькою ціною і т.д.) Ринковий послідовник- підприємство, що проводить політику проходження за галузевими лідерами, хоче зберегти свою ринкову частку. Такі підприємства мають особливість у тому, що вони спираються на досвід ринкових лідерів. Підприємства, що діють у ринковій ніші – підприємства, що обслуговують маленькі ринкові сегменти, які інші підприємства-конкуренти не брали до уваги і не обслуговували. КФУ у ринковій ніші – високий рівень спеціалізації щодо ринку споживачів продуктів. Прибутковість забезпечується за рахунок високого рівня якості задоволення специфічних потреб обмеженого кола клієнтів за підвищеними цінами). Після того як конкурентів виявлено їх доцільно згрупувати у стратегічні групи.
Читайте також:
|
||||||||
|