МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Підпис та печатка (у разі наявності) декларанта або уповноваженої ним особиУ разі застосування ДМВ на паперовому носії проставляються особистий підпис та печатка (у разі наявності) декларанта або уповноваженої ним особи. Домашнє завдання Повторити тему : Країна походження товару. Митна вартість товару Розділ 2. Особлива частина Тема 2.7. Митні платежі Практичне заняття 3 Тема заняття. Визначення ставок мита та їх види Мета: сформувати уміння та навички визначення ставок ти та їх видів Студенти повинні: знати:поняття «мито», «митн платежі» та «звільнення від оподаткування митом»; вміти: встановлювати види ставок мита та їх визначення. Забезпечення заняття Роздатковий матеріал: картки із завданнями Наочність: опорні конспекти з теми. Технічні засоби навчання: · персональний комп’ютер; Література 1.Митний кодекс від 13.03.2012 року 2.Закон України «Про митий тариф» від 19.09.2013 року
Питання для актуалізації опорних знань 1.Що таке мито? 2.Назвіть види мита? 3.Назвіть особливі види мита? 4.Який порядок сплати мита? 5.Хто є платниками мита? 6.Що є об’єктами оподаткування? Зміст роботи Ситуація №1 Розрахуйте суму мита, яку повинен сплатити громадянин України, що знаходився в річному службовому відрядженні у США при ввезенні на митну територію таких товарів:
Заробітна плата становила у відрядженні 1000дол.США в місяць
Ситуація №2 Визначте суму мита, яку повинен сплатити резидент України при ввезенні на митну територію України таких товарів:
Ситуація №3 Визначте суму мита, яку повинен сплатити підприємець при ввезені на митну територію України таких товарів:
Ситуація №4 Розрахуйте суму митних платежів, які повинен сплатити громадянин України при ввезенні на митну територію України таких продуктів харчування:
Методичні рекомендації
Домашнє завдання Повторити тему : Митні платежі Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|