Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підпис та печатка (у разі наявності) декларанта або уповноваженої ним особи

У разі застосування ДМВ на паперовому носії проставляються особистий підпис та печатка (у разі наявності) декларанта або уповноваженої ним особи.

Домашнє завдання

Повторити тему : Країна походження товару. Митна вартість товару

Розділ 2.

Особлива частина

Тема 2.7. Митні платежі

Практичне заняття 3

Тема заняття. Визначення ставок мита та їх види

Мета: сформувати уміння та навички визначення ставок ти та їх видів

Студенти повинні:

знати:поняття «мито», «митн платежі» та «звільнення від оподаткування митом»;

вміти: встановлювати види ставок мита та їх визначення.

Забезпечення заняття

Роздатковий матеріал: картки із завданнями

Наочність: опорні конспекти з теми.

Технічні засоби навчання:

· персональний комп’ютер;

Література

1.Митний кодекс від 13.03.2012 року

2.Закон України «Про митий тариф» від 19.09.2013 року

 

Питання для актуалізації опорних знань

1.Що таке мито?

2.Назвіть види мита?

3.Назвіть особливі види мита?

4.Який порядок сплати мита?

5.Хто є платниками мита?

6.Що є об’єктами оподаткування?

Зміст роботи

Ситуація №1

Розрахуйте суму мита, яку повинен сплатити громадянин України, що знаходився в річному службовому відрядженні у США при ввезенні на митну територію таких товарів:

Телевізор 1000 дол.США
Комп’ютер 1000 дол.США
Радіомікрофон 200 дол.США
Музичний центр 200 дол. США

Заробітна плата становила у відрядженні 1000дол.США в місяць

 

Ситуація №2

Визначте суму мита, яку повинен сплатити резидент України при ввезенні на митну територію України таких товарів:

 

Телевізор 1000 дол.США
Комп’ютер 1000 дол.США
Пилосос 100 дол.США

 

 

Ситуація №3

Визначте суму мита, яку повинен сплатити підприємець при ввезені на митну територію України таких товарів:

з/п Вид товару Ціна за одиницю Кількість (шт..)
Фени 10 дол.США
Радіоприймачі 25 дол.США
Калькулятори 10 дол.США

Ситуація №4

Розрахуйте суму митних платежів, які повинен сплатити громадянин України при ввезенні на митну територію України таких продуктів харчування:

з/п Вид товару Ціна за одиницю Кількість (шт..)
М’ясо курки 50 грн
Яблука 5 грн
Консерви рибні 25 грн
Шоколад 10 грн
Масло кокосове 10 грн
Арахіс 120 грн

 

 

Методичні рекомендації

ТОВАР СТАВКА МИТА %
М’ясо курки
Яблука
Консерви рибні
Шоколад
Масло кокосове
Арахіс
Фени
Радіоприймачі
Калькулятори
Пилосос
Телевізор
Комп’ютер
Радіомікрофон
Музичний центр

Домашнє завдання

Повторити тему : Митні платежі


Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  8. Tип особистості й уявлення про самого себе.
  9. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  10. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  11. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  12. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі




Переглядів: 307

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Мета та завдання дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.