Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета та завдання дисципліни

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Історичний факультет

Кафедра Політології

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Радою факультету

Протокол № ____ від ___________

Голова Ради

Проф. Добров П.В.

РОБОЧА ПРОГРАМА

Навчальної дисципліни

«ПОЛІТОЛОГІЯ»

Для всіх спеціальностей

Донецьк – 2013


Укладач

к.політ.н. доцент кафедри політології ДонНУ Анастасов О.І.

 

Робоча програма ухвалена на засіданні кафедри політології

 

Протокол № 1 від “ 03” вересня 2013 р

 

Зав. кафедрою д. політ. н., проф. Примуш М.В.

 

ВСТУП

Початок ХХІ століття все чіткіше виявляє вплмв політики, політичних інститутів і процесів на долі окремих людей та цілих народів. В епіцентрі політичних подій постала Україна. Мабуть, немає зараз іншої такої країни, де так яскраво і суперечливо проявились парадокси і перспективи соціально-політичного життя. Так, надія на політичне оновлення одніх межуя з розчаруванням іниших, політизованість широких верств населення, засобів масової інформації – з політичною пасивністю іншої частини цього ж населення; виникнення нових інститутів і форм політичної участі – з відсутністю досвіду й знань демократичної участі в упрвлінні справами держави; ввиявленню потужного політичного потенціалу протистоїть ігнорування його політичних структур. Звідси – гостра неохідність створення сучасної системи політичної освіти і просвітництва громадян. Перш за все політичні знання й навички необхідно формувати у молодого покоління..

Характеристика навчальної дисципліни

Кількісні характеристики курсу Напрями, освітньо-кваліфікаційний рівень Характеристика навчального курсу  
Кількість кредитів ECTS-1 6.040301 – бакалавр Нормативна  
Залікових модулів – 2 3-7 семестр  
Змістових модулів – 2 Лекції – 36 годин  
Загальна кількість аудиторних годин –54 Семінарські заняття – 0 годин  
 
Тижневих годин – 3 Самостійна робота – годин  
Підсумковий контроль – іспит  

Форми оцінювання знань та умінь: усне та письмове опитування на семінарських заняттях, контрольні роботи.

Мета та завдання дисципліни

Мета курсу – засвоїти знання про політичне життя та політичні процеси, що відбуваються у суспільстві та у світі; сформувати розуміння сутності та перспектив політичних реформ, що відбуваються в сучасній Україні; самостійно та глибоко аналізувати сутність політичних подій, явищ, процесів; удосконалити (підвищити) політичну свідомість та політичну культуру.

Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі:

· розглянути генезу поглядів видатних представників людської цивілізації з основних проблем політології;

· виділити та дослідити основні закономірності та тенденції в розвитку політичних процесів у світі та в Україні;

· підвищити рівень політичної культури студентів;

· сформувати у студентів навички уміння самостійно мислити, брати участь в дискусіях, диспутах, відстоювати свою точку зору;

· сприяти накопиченню, систематизації отриманих знань та використанню їх відповідно до вибраної професії, усвідомленнюсвого місця та ролі в суспільстві, прав та обовязків.

 

Обов’язкова чи вибіркова дисципліна: обов’язкова.

 

Викладацький склад: к.політ.н., доц. Анастасов О.І.

 

Мова: українська, російська

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підпис та печатка (у разі наявності) декларанта або уповноваженої ним особи | Навчальна програма курсу. Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.