МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Лекція 9: Основи теорії аргументаціїЛекція 8: Форми логічного мислення: умовиводи Лекція 7: Основні закони логіки Лекція 6: Логічний аналіз запитань і відповідей Лекція 5: Форми логічного мислення: судження Лекція 4: Форми логічного мислення. Поняття Лекція 3: Історично-науковий аналіз розвитку логіки Лекція 2: Мова і методи формальної логіки План 1. Мова як семантична знакова система. 2. Особливості формалізованої мови та її використання логікою. 3. Загальнонаукові методи в логіці. 4. Метод формалізації в логіці.
План 1. Логіка Стародавнього Сходу: Індія, Китай. 2. Логіка в Стародавній Греції та Римі. Стоїки, єлеати, софісти. 3. Логічне вчення Аристотеля. 4. Схоластична логіка здобутки та втрати. 5. Формальна логіка у 19-20 ст. 6. Розвиток логіки в Україні.
План 1. Поняття як форма мислення. 2. Структура поняття. 3. Закон взаємозв’язку обсягу і змісту 4. Види понять. 5. Логічні відношення між поняттями. 6. Логічні операції над поняттями: узагальнення, обмеження, поділ. 7. Визначення поняття: види, правила, помилки у визначенні.
План 1. Загальна характеристика судження. Судження, речення, висловлювання. 2. Прості судження та їх види. 3. Об’єднана класифікація суджень 4. Структура суджень. Види суджень. 5. Модальні судження. 6. Складні судження та умови їх істинності. Таблиця істинності.
План 1. Запитання та його логічна структура. 2. Види запитань. 3. Види відповідей. 4. Логічний аналіз запитань та відповідей. План 1. Закони мислення, їх зв’язок із об’єктивними законами природи і суспільства. 2. Основні закони логіки: закон тотожності. 3. Закон суперечності (несуперечності). 4. Закон виключеного третього. 5. Закон достатньої підстави. 6. Закони де Моргана. 7. Значення основних законів логіки в пізнавальній та практичній діяльності спеціаліста економічного менеджменту.
План 1. Умовивід як форма логічного мислення. Структура і види. 2. Безпосередні умовиводи: 3. Дедуктивні умовиводи: а) простий категоричний силогізм; б) складні і складноскорочені силогізми в) дедуктивні умовиводи із складних суджень. 4. Індуктивні умовиводи. 5. Традуктивні умовиводи ( виводи за аналогією).
План 1.Сутність і структура логічної аргументації. 2.Побудова доведення та його види. 3.Спростування засобами логіки. 4.Правила та помилки в доведенні і спростуванні. 5.Еристика як мистецтво ведення суперечки. Еристика і логіка.
Запитання до заліку (ПМК) з дисципліни “ Логіка” 1. Мислення як об’єкт вивчення логіки. 2. Структура логіки. 3. Теоретичне й практичне значення логіки. 4. Поняття про логічну форму. 5. Виникнення логіки і основні етапи її розвитку. 6. Поняття як форма мислення. Прийоми формулювання понять. 7. Зміст і обсяг поняття. 8. Формально-логічні відношення між поняттями за їх змістом і обсягом. 9. Види понять за змістом і обсягом. 10. Узагальнення і обмеження понять. 11. Визначення понять. 12. Поділ понять. 13. Загальна характеристика судження. Судження, речення, висловлювання. 14. Прості судження, їх види. 15. Категоричні судження. Види категоричних суджень. 16. Відношення між судженнями, види суджень за кількістю і якістю. 17. Розподіленість термінів у судженнях. 18. Складні судження та їх види. 19. Умови істинності складних суджень (табличне визначення). 20. Відношення між судженнями за їх істинністю. Логічний квадрат. 21. Умовивід та його структура. 22. Види умовиводів. 23. Безпосередні умовиводи: перетворення, обернення, протиставлення предикату, умовиводи за “логічним квадратом”. 24. Простий категоричний силогізм. 25. Фігури і модуси простого категоричного силогізму. 26. Ентимеми, полісилогізми, сорити, епіхейреми. 27. Індуктивні умовиводи. 28. Повна індукція. 29. Неповна індукція. Популярна індукція. 30. Наукова індукція. 31. Аналогія. 32. Роль аналогії у процесі доведення своєї думки. 33. Сутність доведення. 34. Поняття спростування. 35. Правила доказового міркування. 36. Дискусія. Правила ведення дискусії. 37. Сутність та особливості полеміки. Полеміка у діловому спілкуванні працівника сфери туризму. Читайте також:
|
||||||||
|