МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)Студенти мають знати з курсів біології та анатомії про різновид скелетної сполучної тканини - хрящову, яка входить до складу органів дихальної системи, суглобів, міжхребцевих дисків, бере участь у водно-сольовому обміні, а в ембріональному періоді гіаліновий хрящ утворює значну частину скелету.
Завдання для самостійної праці під час підготовки до заняття 4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
4.2. Теоретичні питання до заняття: 1. Джерело розвитку хрящової тканина. 2. Загальний план будови хрящової тканини. 3. Особливості будови хрящової тканини, що забезепечують її основні функціональні характеристики (пружність, еластичність). 4. Глікозаміноглікани, їхнє значення в хрящовій тканині. 5. Гістогенетичний ряд (диферон) клітин хрящової тканини. 6. Охрястя, його будова та функціональне значення. 7. Будова і функціональне значення хондробластів. 8. Будова і функціональне значення хондроцитів I, II і III типу. 9. Ізогенні групи, причини їх утворення. 10. Локалізація і будова гіалінового хряща. Особливості гіалінового хряща на суглобових поверхнях. 11. Локалізація і будова еластичного хряща. 12. Локалізація і будова волокнистого хряща. 13. Гістогенез хрящової тканини. 14. Способи росту хрящової ткнини. Джерела апозиційного та інтерстиційного росту хряща. 4.3. Практичні роботи (завдання), які виконуються на занятті: 1. За встановленою формою проводиться вивчення та замалювання препаратів: а) гіаліновий хрящ ребра; забарвлення гематоксилiном та еозином; об.40, ок.7; б) еластичний хрящ вуха; забарвлення орсеїном; об. 40, ок.7; в) волокнистий хрящ міжхребцевого диску; забарвлення гематоксилiном та еозином ; об.8, ок.7. 2. Проводиться вивчення: - електронних мікрофотографій: Рис.133, 134 (В.Г.Елисеев, Ю.И.Афанасьев, Е.В.Котовский. Атлас микроскопического и ультрамикроскопического строения клеток, тканей и органов. - М.: Медицина, 1970.). 3. Зробити відповідні позначення на схемах у альбомі.
Зміст теми: Хімічний склад хрящової тканини: -вода-75% -органічні речовини-10-15% -мінеральні речовини-4-8% Особливості хрящової тканини: хрящова тканина містить багато води, що забезпечує її пружність; вона не має кровоносних судин; наявність ізогенних груп. Хрящова тканина складається з клітин (хондробласти, хондроцити ) і міжклітинної речовини (волокна та основна речовина)
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|