Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Матеріали методичного забезпечення

5.1.Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які

повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:

Термін Визначення
Основний обмін  
Пластичний обмін  
Активність і м’язова робота  
Незамінні амінокислоти  
Гіперпротеїнемія  
Гіпопротеїнемія  
Диспротеїнемія  
Фенілкетонурія  
Гіперглікемія  
Гіпоглікемія  
Глюконеогенез  
Толерантність до глюкози  
Глікогенози  
Фруктоземія  
Галактоземія  
Позаклітинна рідина  
Внутрішньоклітинна рідина  
Плазма  
Гематокрит  
Буферна ємність крові  
Гіповітаміноз  
Гпервітаміноз  
Авітаміноз  

 

Питання для самоконтролю

  1. Особливості основного обміну дитини у віковому аспекті.
  2. Особливості пластичного обміну дитини у віковому аспекті.
  3. Особливості термогенезу і терморегуляції дитини у віковому аспекті.
  4. Семіотика гіпо- та гіпертермій у дітей різного віку.
  5. Особливості нейроендокринної регуляції обмінних процесів у дітей.
  6. Загальні уявлення про хвороби обміну речовин.
  7. Особливості травлення і засвоєння білків в дитячому віці.
  8. Вимоги до якісного і кількісного складу білкової частини раціону дитини, потреби у білках в різні вікові періоди, нормування, повноцінних(тваринних) білків.
  9. Особливості якісного і кількісного складу білків крові (протеїнограма) здорової дитини залежно від віку.
  10. Загальна семіотика порушень якісного і кількісного складу білків крові.
  11. Особливості азотистого балансу дитини залежно від віку.
  12. Ознаки білкового голодування.
  13. Захворювання, зумовлені порушенням розщеплення, всмоктування, засвоєння і синтезу білків.
  14. Особливості травлення і засвоєння вуглеводів у дитячому віці.
  15. Вимоги до якісного і кількісного складу вуглеводної частини раціону дитини, потреби у вуглеводах в різні вікові періоди.
  16. Рівень глюкози крові здорової дитини залежно від віку.
  17. Ознаки цукрового діабету.
  18. Захворювання, зумовлені порушенням обміну інших гексоз (фруктоземія, галактоземія).
  19. Значення жирів у життєдіяльності людини.
  20. Особливості травлення і засвоєння ліпідів у дитячому віці.
  21. Особливості обміну ліпідів у дітей.
  22. Особливості хімічного складу і накопичення жирової тканини у дітей.
  23. Особливості якісного і кількісного складу ліпідів крові (ліпідограма) здорової дитини залежно від віку.
  24. Загальна семіотика порушень перетравлення, всмоктування і транспорту жирів.
  25. Гіперліпопротеїнемії, ліпоїдози.
  26. Особливості вмісту води в організмі у дітей різного віку.
  27. Потреба дітей у воді.
  28. Концентрація іонів калію, натрію, кальцію, фосфору, хлору, магнію в крові в нормі.
  29. Клінічні прояви дегідратації.
  30. Показники кислотно-лужного стану.
  31. Основні порушення кислотно-лужний стану, клінічне значення.
  32. Вітамін А (ретинол) – роль в обміні речовин, депо в організмі, основні джерела надходження. Семіотика гіпер- і гіповітамінозу А.
  33. Вітамін Д (ергокальциферол Д2, холекальциферол Д3) – роль в обміні речовин, депо в організмі, основні джерела надходження. Семіотика гіпер- і гіповітамінозу Д.
  34. Вітамін Е (токоферол) – роль в обміні речовин, депо в організмі, основні джерела надходження. Семіотика гіповітамінозу Е.
  35. Вітамін С (аскорбінова кислота) – роль в обміні речовин, основні джерела надходження, добова потреба. Семіотика гіповітамінозу С.
  36. Вітаміни В1, В2 – їх роль в обміні речовин, основні джерела надходження. Прояви гіповітамінозу В1, В2.
  37. Вітаміни В6, В12 – їх роль в обміні речовин, основні джерела надходження. Прояви гіповітамінозу В6, В12.
  38. Вітамін РР – їх роль в обміні речовин, основні джерела надходження. Прояви гіповітамінозу РР.

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. III. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  6. IV. Правова держава, як засіб реалізації і забезпечення прав, свобод та обов’язків людини і громадянина в Україні
  7. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  8. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу
  9. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу
  10. XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
  11. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  12. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порушення обміну білків і амінокислот | Тестові завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.