МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лабораторна робота №1.Міністерство освіти і науки України Національний університет «Львівська політехніка»
До лабораторних занять з курсу «Менеджмент та маркетинг у фармації» для студентів базового напрямку 6.120201 «Фармація»
Затверджено на засіданні кафедри технології біологічно активних сполук, фармації та біотехнології Протокол № 1 від 31.08.2010р.
Львів 2010 Методичні вказівки до лабораторних занять з курсу «Менеджмент та маркетинг у фармації» для студентів базового напрямку 6.120201 «Фармація» / Кричковська А.М., Стасевич М.В., Громовик Б.П., Баранович Д.Б., Червецова В.Г., Новіков В.П. - Видавництво кафедри ТБСФБ НУ «Львівська політехніка». - 2010. – 147 с.
Упорядники: Кричковська А.М., к.фармац.н., доц. Стасевич М.В. к.х.н., ст. викл. Громовик Б.П. д.фармац.н., проф. Баранович Д.Б., к.х.н., доц. Червецова В.Г., к.б.н., доц. Новіков В.П., д.х.н., проф.
Відповідальний за випуск: Новіков В.П., д.х.н., проф.
Рецензенти: Лубенець В.І., д.х.н., проф.
Вступ
За останні роки відбулись кардинальні зміни у діяльності аптечних закладів та фармацевтичних підприємств України. Це пов'язано з переходом економіки нашої держави до ринкових відносин та інтеграцією до ЄС. Особливістю діяльності аптечних закладів та фармацевтичних підприємств є те, що вони являються не лише закладами охорони здоров'я, а й торговельними закладами, працівники яких щоденно зустрічаються з питаннями вивчення регіонального та зарубіжного фармацевтичного ринку, конкурентоспроможності, постачання та збуту товару, ціноутворення. Виконання поставлених перед аптечними закладами та фармацевтичними підприємствами задач не можливе без відповідних кадрів. Тому фахове вирішення цих питань вимагає знання таких елементів ринкової економіки як менеджмент та маркетинг. Фармацевтичний менеджмент — це сукупність принципів, методів і засобів керування організаційними системами для забезпечення максимальної ефективності їх функціонування; сучасний метод управління аптечними або фармацевтичними підприємствами (фірмами) з метою отримання прибутку, успішного вирішення економічних та соціальних задач; система прийняття оптимальних рішень у області управління. Фармацевтичний маркетинг — це вид людської діяльності, який спрямований на виявлення та задоволення потреб людини у лікарських засобах та виробах медичного призначення. Основним змістом ринкових відносин є підприємницька діяльність вільно і самостійно господарюючих суб'єктів — юридичних та фізичних осіб. Для розуміння суті цієї діяльності на сучасному етапі представлений методичний матеріал розділений на три складові: фармацевтичний менеджмент кадровий, фармацевтичний менеджмент організаційний та фармацевтичний маркетинг.
ЗМІСТ
Лабораторна робота №1. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|