МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Методичні Рекомендації з написання Курсових, бакалаврських, дипломних та магістерських робітК.О.Доценко, Т.В.Іванюха, В.В.Костюк Методичні Рекомендації з написання Курсових, бакалаврських, дипломних та магістерських робіт для студентів факультету журналістики (напрямів підготовки “Журналістика”, “Реклама та зв’язки з громадськістю ” і спеціальностей “Журналістика”, “Реклама”, “Зв’язки з громадськістю”, “Медіа-комунікації”) денної та заочної форм навчання
Затверджено Вченою радою ЗНУ. Протокол № _____ від ______________ 2014 року
Запоріжжя 2014 «Запорізький національний університет» Міністерства освіти і науки України Кафедра соціальних комунікацій, реклами та зв’язків із громадськістю К.О.Доценко, Т.В.Іванюха, В.В.Костюк методичні Рекомендації з написання Курсових, бакалаврських, дипломних та магістерських робіт для студентів факультету журналістики (напрямів підготовки “Журналістика”, “Реклама та зв’язки з громадськістю ” і спеціальностей “Журналістика”, “Реклама”, “Зв’язки з громадськістю”, “Медіа-комунікації”) денної та заочної форм навчання
Затверджено вченою радою ЗНУ Протокол № _____ від ______________ 2014 року
Запоріжжя
УДК : 378 (076) ББК : ч 48 я 73 Д 714
Доценко К.О., Іванюха Т.В., Костюк В.В. Методичні рекомендації з написання курсових, бакалаврських, дипломних та магістерських робіт. Для студентів факультету журналістики (напрямів підготовки “Журналістика”, “Реклама та зв’язки з громадськістю ” і спеціальностей “Журналістика”, “Реклама”, “Зв’язки з громадськістю”, “Медіа-комунікації”) денної та заочної форм навчання. – Запоріжжя : ЗНУ, 2014. – 69 с.
Методичні рекомендації містять комплекс унормованих порад і універсальних прикладів, що дозволяють студентам грамотно й методично правильно виконувати наукові роботи різного рівня: курсові, кваліфікаційні роботи бакалавра, дипломні, магістерські. Методичні рекомендації призначені для студентів 1-7 курсів денної та заочної форм навчання факультету журналістики (напрямів підготовки “Журналістика”, “Реклама та зв’язки з громадськістю ” і спеціальностей “Журналістика”, “Реклама”, “Зв’язки з громадськістю”, “Медіа-комунікації”), їх наукових керівників і нормоконтролерів.
Рецензент: к.філол.н., доц. Бондаренко І.С. Відповідальні за випуск: к.філол.н., доц. К.О.Доценко, к.філол.н., доц. Іванюха Т.В., к.пед.н., доц. В.В.Костюк ЗМІСТ
Вступ Шановне студентство!
Вашій увазі пропонуються уніфіковані вказівки щодо написання наукових праць під час навчання на факультеті журналістики. Кожний рік Вашого навчання передбачає за два семестри підготувати й захистити роботу (курсову, кваліфікаційну роботу бакалавра, дипломну, магістерську), яка свідчить про рівень вашого зростання у сфері наукових знань. Крім того, вміщені у методичці загальні норми дозволяють грамотно оформити написання будь-якої наукової праці (стаття, тези, реферат тощо). Всі ми знаємо відомий вираз “Зустрічають за свитиною…”, - науковий світ – не виняток. Дотримання загальновизначених стандартів щодо написання наукових робіт, починаючи з молодших курсів, з одного боку, дозволить Вам зарекомендувати себе якнайнайкраще під час подальшого написання наукових робіт і репрезентації їх на різноманітних конкурсах, у тому числі й на всеукраїнському й міжнародному рівнях. З іншого – дотримування певних загальноусталених схем скоротить час Вашої праці над роботою, оскільки не треба буде займатися переробкою загальної структури (формальний аспект) на вимогу вашого наукового керівника, а дозволить більше уваги приділити змісту. Уміщені в методичних вказівках вимоги та приклади оформлення курсових, кваліфікаційних робіт бакалавра, дипломних і магістерських робіт допоможуть Вам правильно як за формою, так і за змістом писати й оформляти свої твори. Окремо хотілося б сказати про мову написання роботи.Всі дослідження є зразком наукового стилю, для якого характерна логічна послідовність викладу, впорядкована система зв'язків між частинами висловлення, використання обмеженого кола мовних засобів і прийомів. Як вважає А.Д. Коваль, "спільною рисою, яка єднає всі різновиди наукових текстів, є широке використання термінів, перевага іменників над дієсловами (ці іменники називають поняття абстраговані, узагальнені, далекі від конкретних побутових предметів і явищ; прикметники як означення теж типізують і узагальнюють; дієслова вказують на чинність понять, а не на конкретні дії та ін.". До цих вимог теоретика стилістики варто додати ще й такі: наукова мова роботи не повинна містити розмовних конструкцій, риторичних запитань, вигуків, діалектизмів, просторіч.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|