Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Строки виконання та порядок захисту контрольної роботи

Контрольна робота виконується та подається на перевірку в термін, визначений індивідуальним навчальним графіком студента. Якість контрольної роботи оцінюється по тому, наскільки студентом правильно і самостійно вирішені поставлені завдання та розкритий економічний смисл отриманих рішень. Остаточно контрольна робота оцінюється при її захисту під час індивідуальної співбесіди викладача та студента. На захисті контрольної роботи студент повинен уміти:

- коротко викласти зміст поставлених завдань і довести їхній розв'язок;

- відповісти на запитання, що стосуються економічного змісту отриманих розв'язків;

- відповісти на додаткові теоретичні запитання по темі конкретного завдання.

Виконані з помилками або не захищені роботи не зараховуються та повертаються на доробку з визначенням терміну повторного захисту.

Робота не перевіряється у випадку виконання студентом не свого варіанта.

Порядок визначення варіанта контрольної роботи

Номер варіанта студент визначає по таблиці 3.1.

Таблица 3.1

Дві останні цифри у номері залікової книжки студента № варіанта Дві останні цифри у номері залікової книжки студента № варіанта
01, 21, 41, 61, 81 11, 31, 51, 71, 91
02, 22, 42, 62, 82 12, 32, 52, 72, 92
03, 23, 43, 63, 83 13, 33, 53, 73, 93
04, 24, 44, 64, 84 14, 34, 54, 74, 94
05, 25, 45, 65, 85 15, 35, 55, 75, 95
06, 26, 46, 66, 86 16, 36, 56, 76, 96
07, 27, 47, 67, 87 17, 37, 57, 77, 97
08, 28, 48, 68, 88 18, 38, 58, 78, 98
09, 29, 49, 69, 89 19, 39, 59, 79, 99
10, 30, 50, 70, 90 20, 40, 60, 70, 00

 

ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Теоретичні завдання

Варіант 1

1. Основні характеристики економічної системи як об'єкта моделювання.

Поняття економіко-математичної моделі.

2. Метод Гоморі: основні ідеї та короткий опис алгоритму.

Варіант 2

1. Економіко-математична модель і основні етапи процесу моделювання.

2. Поняття про методи багатомірної оптимізації з обмеженнями. Застосування методу Лагранжа для вирішення завдань умовної оптимізації.

Варіант 3

1. Класифікація економіко-математичних моделей.

2. Спеціальні задачі нелінійного програмування: квадратичне, сепарабельне, дрібно-лінійне.

Варіант 4

1. Постановка задачі оптимізаційного економіко-математичного моделювання та її приклади. Класи оптимізаційних задач: одномірні та багатомірні, з обмеженнями або без обмежень.

2. Поняття економіко-математичного моделювання в умовах невизначеності та ризику. Ризик і його вимір. Міри ризику. Страхування від ризику.

Варіант 5

1. Поняття глобального та локального оптимуму, точного та наближеного вирішення задачі.

2. Основні поняття теорії ігор. Приклади ігрових задач в економіці. Матричні ігри двох людей. Платіжна матриця. Седлова точка.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  8. II. Порядок разработки индивидуальной программы
  9. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  12. III. Виконання бюджету




Переглядів: 271

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8 Система показників кількісного оцінювання ступеня ризику. | Варіант 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.