Тема 8 Система показників кількісного оцінювання ступеня ризику.
Ризик і його вимір. Міри ризику. Критерії прийняття рішень в умовах невизначеності й ризику: максимаксний, максимінний Вальда, мінімаксний Севиджа, змішаний Гурвица. Аналіз і розв'язання задач за допомогою дерева рішень. Функція корисності Неймана - Моргенштерна. Узагальнені принципи прийняття рішень: принцип Байеса - Лапласа, принцип Гурвица. Експертні оцінки, рангова кореляція та конкордація. Геометрична інтерпретація оптимальних функцій рішень у статистичній грі.
3 ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Контрольна робота є ефективною формою контролю самостійної роботи студентів, що навчаються без відриву від виробництва.
Мета написання контрольної роботи полягає в закріпленні та поглибленні теоретичних знань, отриманих у процесі вивчення курсу, знаходженні студентами вміння самостійно працювати з навчальною, спеціальною літературою та статистичними матеріалами.
Контрольна робота складається з теоретичного завдання, що складається із двох питань і одного практичного завдання.
Для того, щоб розкрити теоретичні питання студенти повинні ознайомитися з рекомендованими джерелами інформації і сконцентрувати увагу на тих темах та питаннях, які є актуальними для даного варіанту контрольної роботи. Крім того, для більш повного розкриття теоретичних питань контрольної роботи студентові доцільно використовувати додаткову літературу.
У роботі необхідно показати вміння самостійно робити висновки на основі обробленого та узагальненого матеріалу, а також показати знання літературних джерел і вміння оформляти список використаної літератури.
Контрольна робота повинна складатися з:
- титульної сторінки, на якій вказується курс, номер академічної групи, прізвище та ініціали студента, номер залікової книжки, номер варіанта, прізвище та ініціали викладача;
- відповідей на теоретичні питання ;
- розв'язання практичного завдання.
Робота повинна бути грамотно й акуратно оформлена в зошиті в клітку або на білих аркушах формату А4. Необхідно залишити поля для зауважень викладача.