Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота №1

Тема: Інформаційна модель автоматизованої системи концептуального аналізу складних систем (АСКАСС)” ……………………………….….4

Лабораторна робота №2

Тема: Інтерфейс вводу вихідних даних АСКАСС ………………….....12

Лабораторна робота №3

Тема: Розробка функції перетворювання вихідних даних в концептуальну модель матричного виду ресурсних рівнів системи ………………………………………………………………………….….20

Лабораторна робота №4

Тема: Розробка моделі прикладного інтерпретатора…………………..25

Лабораторна робота №5

Тема: Розробка динамічної моделі ресурсів системи стану…………..31

Список літератури…………………………………………………..39

 

 

Вступ

Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт складають складову частину учбово-методичного комплексу з дисципліни «Основи автоматизованого проектування складних об'єктів», яка викладається студентам на 3 курсі напряму 0804.

Метою викладання дисципліни "Основи автоматизованого проекту-вання складних об'єктів" є навчання студентів основним етапам проектування і розробки систем.

Задачі курсу. Навчити студентів:

• методиці розробки автоматизованих робочих місць фахівців у різних областях;

• умінню проектувати системи і ставити задачі;

• проводити аналіз конкретних систем проектування;

• вибирати і розробляти склад технічних засобів, системне і програмне забезпечення;

• автоматизація рутинних і інтелектуальних процесів.

Велика увага при вивченні дисципліни приділяється практичним заняттям, на яких студенти повинні придбати знання і навички рішення задач, що з’являються при проектуванні САПР, тип якої відповідає підготовці студента.

Застосування курсу.

Зведення, отримані за даним курсом, використовуються в подальших розробках (курсові проекти), дипломному проектуванні, контрольно-комплексному завданні, а також у виробничій інженерній діяльності.

 

Лабораторна робота №1

Тема: Інформаційна модель автоматизованої системи концептуального аналізу складних систем (АСКАСС)” (4 години)

Мета роботи

Ознайомитися методикою концептуального аналізу складних систем (матричного прогнозування). Навчитися правильно і грамотно її використовувати.

Теоретичні відомості


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До виконання лабораторних робіт | TRichEdit - введення і відображення тексту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.