Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Алгоритм виконання

1. Проводимо процедуру корекції із застосуванням методу Кохрейна-Орката: у основному вікні програми клікаємо Model/Time series/Cochrane-Orcutt;

2. У діалоговому вікні проводимо специфікацію тесту: логарифм змінної (I_X2) визначаємо, як залежну змінну (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Dependent variable); логарифми змінних , (I_X1, I_X4) визначаємо одночасно як незалежні змінні (за допомогою стрілки переміщуємо у рядок Independent variable)/OK.

3. Результати моделювання необхідно перенести до практичної роботи: у вікні результатів клікаємо Edit/Copy/у діалоговому вікні встановлюємо галочку навпроти RTF(MS Word)/OK.

4. Вставляємо результати моделювання у вигляді таблиці у файл практичної роботи: клікаємо правою кнопкою миші/Вставить. Дану таблицю називаємо «Результати процедури корекції на автокореляцію залишків із застосуванням методу Кохрейна-Орката».

5. Після таблиці наводимо її інтерпретацію стосовно зміни коефіцієнтів регресії.

 

У кінці практичної роботи мають міститися висновки стосовно:

1) наявності/відсутності у моделі автокореляції залишків на основі тестів Бреуша-Годфрі та Люанга-Бокса та візуального аналізу полагового розподілу залишків;

2) результатів процедури корекції на автокореляцію залишків із застосуванням методу Кохрейна-Орката, а саме зміни коефіцієнтів моделі.

 

Перелік питань для самоконтролю:

1. Яким чином перевіряється наявність автокореляції помилок моделі?

2. Які наслідки автокореляції помилок?

3. Автокореляція. Тести на автокореляцію залишків (критерій Дарбіна-Уотсона, тест Бреуша-Годфрі).

4. Оцінювання за наявності автокореляції залишків (процедури Кохрейн-Орката і Хілдрет-Лу).

5. Нелінійний метод найменших квадратів.

 

Література: [4, 9, 16 ]

 

 


Читайте також:

  1. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  7. IV. Алгоритм вирішення задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  11. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  12. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.




Переглядів: 885

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проведення процедури корекції на автокореляцію залишків із застосуванням методу Кохрейна-Орката | Практичне заняття 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.