МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Модульна контрольна робота за темами 1-7
Практичне заняття 9-10 Тема 8. ТРУДОВИЙ ПРОЦЕС. МЕТОДИКА І ТЕХНІКА ВИВЧЕННЯ ЗАТРАТ РОБОЧОГО ЧАСУ Форма проведення заняття – практичне заняття. На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання: 1. Охарактеризуйте поняття та структуру трудового процесу на підприємстві. 2. Назвіть методи вивчення витрат робочого часу. 3. Визначте основне призначення фотографії робочого часу. 5. Яким чином здійснюється використання результатів фотографії робочого часу. 6. Види фотографії робочого часу та їх характеристика. 7. Назвіть відмінності індивідуальної фотографії робочого часу від самофотографування. 8. Охарактеризуйте хронометраж, як метод вимірювання та спостереження за робочим часом. Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад: Задача 1 Здійснити аналіз фотографії робочого дня та скласти його нормативний баланс. На основі аналізу розрахувати коефіцієнт можливого підвищення продуктивності праці та можливого ущільнення робочого часу. Нагляд проводився за інженером центральної лабораторії металургійного комбінату з 8 до 16 год.
Задача 2 За даними фактичного балансу робочого дня токаря скласти нормативний баланс та визначити відсоток оперативного часу та коефіцієнт можливого підвищення продуктивності праці
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|