Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модульна контрольна робота за темами 1-7

 

Практичне заняття 9-10

Тема 8. ТРУДОВИЙ ПРОЦЕС. МЕТОДИКА І ТЕХНІКА ВИВЧЕННЯ ЗАТРАТ РОБОЧОГО ЧАСУ

Форма проведення заняття – практичне заняття.

На початку заняття проводиться вибірковий опит студентів за пройденим на лекціях теоретичним матеріалом. Обговорюються наступні питання:

1. Охарактеризуйте поняття та структуру трудового процесу на підприємстві.

2. Назвіть методи вивчення витрат робочого часу.

3. Визначте основне призначення фотографії робочого часу.

5. Яким чином здійснюється використання результатів фотографії робочого часу.

6. Види фотографії робочого часу та їх характеристика.

7. Назвіть відмінності індивідуальної фотографії робочого часу від самофотографування.

8. Охарактеризуйте хронометраж, як метод вимірювання та спостереження за робочим часом.

Після обговорення усних питань студентам пропонується для рішення ряд практичних завдань різного рівня складності, пов’язаних із тематикою практичного заняття. Наприклад:

Задача 1

Здійснити аналіз фотографії робочого дня та скласти його нормативний баланс. На основі аналізу розрахувати коефіцієнт можливого підвищення продуктивності праці та можливого ущільнення робочого часу. Нагляд проводився за інженером центральної лабораторії металургійного комбінату з 8 до 16 год.

Витрати робочого часу Індекс Поточний час, год. - хв.
Початок роботи Збір інформації у цеху Обробка отриманої інформації Обід Аналіз інформації Відхід від робочого місця Складання звіту та розробка пропозицій Відхід від робочого місця Очікування начальника Здача звіту з виконаної роботи Кінець роботи Втрати Підготовча робота Основна робота Відпочинок Основна робота Втрати Основна робота Втрати Втрати Допоміжна робота   8-00 8-15 9-10 12-00 12-30 14-40 15-00 15-10 15-15 15-45 16-00

Задача 2

За даними фактичного балансу робочого дня токаря скласти нормативний баланс та визначити відсоток оперативного часу та коефіцієнт можливого підвищення продуктивності праці

Витрати робочого часу за елементами Індекс Час спостережень, хв. Число спостережень Сума часу, хв.
Інструктаж майстра ? ?
Робота ? ?
Прибирання станку ? ?
Розкладка та зміна інструменту ? ?
Змітання стружки ? ?
Відпочинок ? ?
Відхід від робочого місця ? ?
Стороння розмова ? ?
Очікування заготовок ? ?
Відсутність електроенергії ? ?
Очікування наряду ? ?
Усього: ?

Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 1. | Задача 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.