Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТУДЕНТІВ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ БАКАЛАВР ЗА НАПРЯМОМ ПІДГОТОВКИ 6.030507 «МАРКЕТИНГ»

Виробнича практика з дисципліни «Маркетинг» - складова частина навчального процесу студентів спеціальності «Маркетинг» ОКР „Бакалавр" і є його продовженням у виробничих умовах.

Мета даної практики полягає у закріпленні теоретичних знань, набутті практичних навичок проведення економічної роботи для самостійного обґрунтування управлінських рішень у сфері маркетингу.

Задачами практики є:

• формування у студентів практичних навиків щодо сучасного стану виробництва та реалізації продукції, робіт та послуг сфери АПК;

• уміння оцінювати перспективи подальшого розвитку підприємств на аграрному ринку;

• визначення можливості використання передового досвіду виробництва та реалізації аграрної продукції;

• розраховувати та використати в практичній діяльності показники використання окремих виробничих ресурсів для підвищення ефективності впровадження нових технологій, розробки нових товарів, виходу на інші аграрні ринки;

• економічно обґрунтовувати організаційно-маркетингові заходи з метою підвищення ефективності діяльності підприємства;

• находити резерви підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств які є базами практики.

 

 

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИКИ

 

Перелік питань Кількість тижнів
Організаційно-економічний стан підприємства
Маркетингове управління підприємством. Маркетингова стратегія підприємства
Якість і конкурентоспроможність продукції. Товарна, збутова і комунікаційна політика підприємства
Методи маркетингових досліджень. Дослідження споживачів. Дослідження ринків та їх суб'єктів. Дослідження товарів

 

 

Вивчаючи вищенаведені теми, практикант повинен ґрунтовно розглянути наступні питання і напрями діяльності організації.

 

Організаційно-економічний стан підприємства

 

Вивчаючи організаційно-економічний стан та розвиток підприємства, його підрозділів необхідно провести розрахунки і аналіз фінансово-економічних показників за останні 3-5 років. Необхідно починати з вивчення всіх видів ресурсів підприємства (фінансові, матеріально-технічні, трудові тощо). Далі визначити структуру і спеціалізацію підприємства, дати характеристику системи менеджменту підприємства. Окреслити шляхи покращення використання матеріально-технічної бази, фондів і авансованого капіталу.

Розрахувати основні показники фінансового стану підприємства (фінансової стійкості, залежності тощо). Визначити рівень рентабельності підприємства. Розглянути економічну ефективність виробництва і реалізації продукції АПК. Визначити економічну ефективність підрозділів підприємства. Основну увагу уділити підрозділам, які виготовляють найбільше товарної продукції. Ознайомитися з організацією основних виробничих процесів, з плануванням необхідності для них робочої сили, техніки, пального та інших засобів. Виявити резерви підвищення ефективності виробництва, укріплення фінансового достатку підприємства в умовах ринкової економіки.

 

Маркетингове управління.Маркетингова стратегія підприємства.

 

Розглянути побудову структури служби маркетингу. Раціональність служби маркетингу як важливий фактор підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Вплив концепції маркетингу на формування структури маркетингової служби. Координація роботи служби маркетингу з іншими підрозділами підприємства.

Дослідити основні принципи та процеси побудови маркетингової стратегії підприємства, розглянути процес стратегічного управління реалізації стратегії маркетингу, стратегічного планування, моніторингу і контролінгу здійснення маркетингового розвитку підприємства на ринку агропродовольчої продукції. Визначити основні перспективні та пріоритетні напрями маркетингового розвитку підприємства на займаємому і потенційному ринку.

 

Якість і конкурентоспроможність продукції. Товарна, збутова і комунікаційна політика підприємства.

 

Методи визначення якості продукції та вплив її рівня на результати виробництва. Дослідити системи стандартизації і сертифікації, контролю за якістю продукції. Практично використати методики визначення конкурентоспроможності продукції за ціновими і неціновими факторами конкурентоспроможності.

Дослідити основні принципи побудови товарної політики. Дати характеристику товарного асортименту продукції, життєвих циклів випускаємих товарів, процесів створення і впровадження на ринок нових товарів. Проаналізувати прийоми позиціонування товарів на цільових ринках. Дослідження стану попиту та пропозиції на товари у галузі, компанії на продуктову лінію, відповідний клас товару, конкретну товарну марку. Дослідження впливу асортименту, якості, вартості та ціни товарів на їх конкурентоспроможність. Розробка пошукових питань для анкет з дослідження певного товару.

Визначити і дати характеристику каналів реалізації продукції, дистрибутивної політики підприємства, оцінити способи просування товарів, заходів направлених на стимулювання збуту продукції. Проаналізувати рекламну діяльність підприємства, мерчендайзінгу, public relations, PR- діяльності на підприємстві, як що така робота на підприємстві проводиться, якщо ні, то дати основні рекомендації щодо застосування комплексу маркетингових комунікацій.

 

Методи маркетингових досліджень.Дослідження ринків та їх суб'єктів.

 

 

Практично здійснювані підприємством ринкові дослідження. Головна мета та завдання маркетингових досліджень. Види та типи маркетингових досліджень. Класифікація інформації з точки зору маркетингу та джерела її надходження. Процес збирання інформації. Розробка переліку запитань для збирання інформації. Вимоги до розроблених запитань. Обробіток зібраної інформації.

Маркетингова класифікація ринків підприємства. Особливості дослідження ринків. Методи визначення обсягу продажу аграрної продукції підприємства та його частки на агропродовольчому ринку. Принципи сегментації ринків та позиціонування агропродовольчих товарів підприємства. Відбір цільових агроринків. Дослідження конкуренції та конкурентів конкретного ринку. Дослідження підприємств господарюючих у певному сегменті ринку. Дослідження посередників. Провести сегментацію ринку і дати характеристику кожного цільового сегменту.

 

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

 

Індивідуальне завдання видасться науковим керівником випускної роботи і спрямоване на її підготовку, зокрема, збір і опрацювання первинної статистичної інформації.

При проходженні практики в організації студент-маркетолог, повинен бути підготовлений до рішення професійних задач:

а) у інформаційно-аналітичній діяльності:

- вивчення кон'юнктури ринку;

- проведення ранжирування ринків по певних критеріях і вибір найперспективніших цільових ринків;

- проведення сегментації ринків і вибір цільових сегментів;

- вивчення внутрішнього середовища підприємства, оцінка його інтелектуального, технологічного і виробничого потенціалів, визначення слабких і сильних сторін, реальних і потенційних можливостей, конкурентоспроможності підприємства;

- розробка програм по формуванню попиту і стимулюванню збуту, рекомендацій по вибору ринку відповідно до наявних ресурсів;

- ознайомлення з Інтернет-ресурсами, які можна використати для проведення бенч-макетингу тощо;

- аналіз конкурентного середовища з урахуванням змін податкової, цінової і митної політики держави, об'єму обороту, прибутку від продажу, конкурентоспроможності, швидкості реалізації, чинників, що впливають на збут.

б) у товарно-виробничій діяльності:

- підготовка пропозицій по формуванню товарного асортименту;

- пошук і розробка ідей по створенню нового товару;

- розробка концепцій і рекомендацій по організації виробництва нових товарів.

в) у збутовій діяльності:

- розробка пропозицій щодо побудови стратегій збуту;

- вибір каналів розподілу, організація системи руху товару і продажів;

- проведення цілеспрямованої товарної політики;

- визначення маркетингової цінової політики;

- створення системи маркетингових комунікацій по формуванню попиту і стимулюванню збуту (продажів).

г) у економіко-управлінській діяльності, в т.ч. проектно-плановій:

- участь в розробці і економічному обґрунтуванні оперативних і стратегічних планів діяльності підприємства на ринках різного рівня;

- участь в проведенні фінансово-економічного аналізу функціонування підприємства і розробка комплексу маркетингу;

- організація служби маркетингу на підприємстві як підрозділу, що забезпечує координацію і оптимізацію діяльності всіх структур підприємства;

- підвищення ефективності суспільно-корисної діяльності підприємства (організації);

- управління і контроль маркетингової діяльності підприємства (організації).

 


Читайте також:

  1. II. Самостійна робота студентів.
  2. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  7. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  8. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  9. VI. самостійна робота студентів
  10. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. СИСТЕМА ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛУГАНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.