Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика формування рухових навичок та якостей

 

У методиці засвоєння рухових дій процес навчання умовно розподіляють на три етапи:

I етап – початкове вивчення рухових дій (це ознайомлення з технікою рухової дії).

На першому етапі створюється загальне уявлення про рухову дію шляхом розповіді, показу, пояснення. Робиться спроба практичного виконання рухової дії у цілому.

ІІ етап – поглиблене вивчення дії (розучування).

На другому етапі відбувається безпосереднє оволодіння технікою рухової дії та виконання її в цілому наприкінці етапу. Уточнюється повна інформація до особливостей техніки вправи, якості виконання навчальних завдань. Треба, якомога швидше перейти до цілісного виконання вправи. У разі необхідності є змога повернутися до окремих елементів техніки, виділити їх з загальної структури рухової дії.

Важливою умовою цього етапу є виконання вправи із зусиллям, близьким до максимального. Збільшується й обсяг роботи (кількість повторень).

Після того, як рухова дія (вправа) засвоєна в цілому та виконується без суттєвих помилок, переходять до останнього етапу.

ІІІ етап – удосконалення техніки рухової дії (підсумкове відпрацювання дії, закріплення, тренування). Формуються рухові дії вищої якості.

На третьому етапі проходить подальше удосконалення дій. Метою цього етапу є стабільне, якісне виконання рухової дії у різних умовах, як і у життєвій, так й у виробничій діяльності та практиці, також у спортивній руховій діяльності.

Умовна методика формування професіонально важливих рухових навичок та якостей наведена на рисунку 2.

 

1. назвати рухову дію 1. підготовчі рухи, 1. метод стандартно –

2. показати рухову дію підвідні вправи повторювальних

3. пояснити вплив на 2. за частинами вправ

організм, важливість та елементами 2. метод варіативно

призначення рухових 3. за розділом поперемінних вправ

якостей та дій. 4. у цілому 3. практичний, ігро-

4. пояснити техніку ви- вий, змагальний

конання рухових дій методи

5. спроба практичного 4. метод тренувань

виконання рухових дій «сполученого впливу»

Рисунок 2 Структура етапів процесу формування рухових якостей


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. V. Закріплення знань, умінь та навичок, здобутих на попередніх уроках
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  7. XIII. Формування та оприлюднення рейтингового списку вступників, рекомендованих до зарахування
  8. А) Методика проведення заняття
  9. А) Методика проведення заняття
  10. А) Методика проведення заняття.
  11. А) Методика проведення заняття.
  12. Автором теорії поетапного формування розумових дій є




Переглядів: 947

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗВИТОК РУХОВОЇ ДІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ | Розвиток рухових навичок та якостей у процесі занять

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.