МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
РОЗВИТОК РУХОВОЇ ДІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯРухова дія формується на основі знань, попереднього рухового досвіду, фізичних якостей, засвоєння раціонального способу її виконання шляхом багаторазового повторення. Процес навчання окремо взятої рухової дії можливо подати, як послідовний перехід від знання та уявлення про дію і уміння виконати її, а потім від уміння до навички. У процесі навчання рухових дій змінюється характер управління рухами тих чи інших частин тіла. В результаті підвищується рівень оволодіння руховою дією. (рис. 1)
Рисунок 1 Формування рухових умінь та навичок до рухових якостей Рухове уміння – це сформована на основі знань та досвіду функціональна властивість людини не автоматизовано керувати рухами із застосуванням свідомого контролю за всіма виконаними елементами у процесі моторної діяльності, яка характеризується невисокою швидкістю, нестабільністю та малою міцністю засвоєння. Багаторазове систематичне проявлення рухового уміння за відносно постійних умов навчання призводить до того, що уміння перетворюється у рухову навичку. Рухова навичка – це рівень володіння дією, який відрізняється мінімальною участю свідомості при виконанні окремих рухів (дія виконується автоматично), високою швидкістю, стабільністю та високою міцністю засвоєння. Рухова навичка отримує свою практичну цінність у тому випадку, коли людина здатна вільно володіти набутими навичками у будь-яких умовах – виробничих, побутових, військових або спортивних. А якщо студент, наприклад, упевнено швидко долає відстань у 100 м, упевнено долає висоту стрибка у спортивному залі, але не може використовувати цю навичку при подоланні природних перешкод, то практична цінність подібної навички зводиться нанівець. Рухове уміння вищої якості – це уміння застосовувати вивчені рухові дії у повсякденному житті. Подібне уміння виникає на основі сформованої рухової навички та високого рівня спеціальних знань. За суттю уміння вищої якості і є кінцевою метою навчання. Наприклад, студенти, які спеціалізуються у фізичному вихованні у спортивних іграх (волейбол, баскетбол, футбол, настільний теніс та ін.), вони краще уміють зосереджувати свою увагу, вони швидше, скоріше уміють зорієнтуватися у складній ситуації та вийти з неї прийняв правильне рішення, тому що в іграх одночасно треба бачити: розмітку майданчика, м’яч, сітку у волейболі, кошик у баскетболі, ворота у футболі, гравця-суперника, партнерів та ін. Набуті якості на заняттях з фізичного виховання використовуються фахівцями багатьох виробничих професій.
Читайте також:
|
||||||||
|