Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток рухових навичок та якостей у процесі занять

У методиці занять фізкультурними вправами важливе значення мають засоби навчання вправам. Засоби навчання - це шляхи і методи, за допомогою яких викладач передає студентам знання, формує в них відповідні рухові навички і спеціальні фізичні якості. У практиці навчання і виховання мають місце різноманітні словесні, наочні і практичні методи, що застосовуються у взаємозв'язку на всіх етапах навчання. Хоча їх можна використовувати й диференційовано на визначених етапах. Вибір того чи іншого способу буде залежати від змісту навчального матеріалу, від задач навчання.

Практичні способи відіграють вирішальну роль у формуванні рухових навичок, розвитку й удосконалюванні фізичних і спеціальних якостей у студентів.

Важливими у навчанні є методичні прийоми, як випробування, виконання вправ по командах викладача, самостійне виконання вправ, оцінка і заохочення, надання допомоги і страховка, ігри, естафети, змагання, підготовчі вправи.

Змістовна спрямованість практичного використання ігрового матеріалу на заняттях з фізичного виховання полягає перш за все у наступному:

1. Якщо на занятті, що проводиться, вирішується завдання розвитку сили, то до нього краще включати допоміжні ігри, які пов'язані з короткочасною швидкісно-силовою напругою і різноманітнішими формами подолання м'язового опору суперника у безпосередньому зіткненні з ним. Основні змістовні компоненти таких ігор включають до себе різні перетягування, зштовхування, утримання, виштовхування, елементи боротьби, важкої атлетики армреслінгу (боротьба на руках) та ін. Дуже ефективними для вирішення даного завдання є також рухові операції з доступними обтяжуваннями - нахили, присідання, віджимання, «підйом переворотом», обертання, біг або стрибки. Сюди ж слід віднести досить корисні для силового розвитку метання різних предметів на дальність.

2. Для розвитку швидкості слід підбирати ігри, що вимагають миттєвих реакцій на зорові, звукові або тактильні сигнали. Ці ігри повинні включати до себе фізичні вправи з періодичними прискореннями, раптовими зупинками, стрімкими ривками, миттєвими затримками, бігом на короткі дистанції та іншими руховими діями, які зорієнтовані на свідоме і цілеспрямоване випередження суперника.

3. Для розвитку спритності необхідно використовувати ігри, які вимагають прояви точної координації рухів і швидкого узгодження своїх дій з партнерами по команді, володіння певною фізичною вправністю.

4. Для розвитку витривалості треба знаходити ігри, які пов'язані з свідомо великою витратою сил і енергії, з частими повторами складних рухових операцій або з тривалою безперервною руховою діяльністю, що обумовлена правилами гри, яку використовують.

У фізичному вихованні і на виробництві розрізняють дві специфічні сторони навчання та удосконалення рухових дій:

а) навчання рухом (руховим діям);

б) виховання фізичних якостей (здібностей) та удосконалення через фізичні якості до рухових технічних якостей.

 


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  7. II. Розвиток математичних знань учнів.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика формування рухових навичок та якостей | ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.