Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4. Комплексне дослідження ринку туристичних послуг.

План

1. Суть сегментації ринку.

2. Вибір цільового сегмента.

3. Принципи сегментації ринку.

Ключові слова: сегмент ринку, сегментація, критерії сегментації, стратегії охоплення, принципи сегментації, позиціонування.

Суть сегментації ринку.

Сегментація ринку – це його поділ на окремі області для реалізації товарів чи послуг. Це систематичний процес виділення сегментів ринку, які потребують спеціально розробленого комплексу маркетингу і який спрямовано на посилення конкурентних переваг організації за рахунок реалізації економічних інтересів ринкових суб’єктів.

Сегментом ринку називають групу споживачів, що зайняті пошуком однотипних товарів та згодні їх купити та мають спільні риси.

Сегментація — це не разовий процес, а аналітичне завдання служби маркетингу, що потребує постійної уваги. Так, меблеві фірми, що постійно оновлюють сегментацію ринку, виявивши тенденцію зростання попиту покупців на дорогі меблі в останні роки, швидко та безболісно переорієнтовують виробництво на їх виготовлення. Зростання попиту на туристичні подорожі осіб з середнім рівнем доходу змушує туристичні фірми орієнтуватись на даний цільовий сегмент.

Головна мета сегментації – забезпечення адресності товарів та послуг, оскільки вони можуть не відповідати запитам одразу всіх споживачів.

Критеріями вибору цільового сегмента є:

- прибутковість;

- місткість сегменту;

- доступність до товару;

- конкуренція;

- ефективність реалізації товару;

- рекламний бюджет підприємства;

- можлива ефективність роботи в даному сегменті на перспективу;

- змінність.


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. I. Дослідження фізичних властивостей
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  5. III. Аналіз ринку
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  8. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  9. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  10. IV. Розширення депозитів шляхом операцій на відкритому ринку.
  11. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  12. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання. | Вибір цільового сегмента.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.