МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тестові завдання.1) До основних ознак наявності ринку не належить: 1) наявність здорової конкуренції між виробниками, продавцями за споживача, покупця; 2) можливість реалізації товару за договірною ціною; 3) можливість вільного вибору ділового партнера; 4) політична стабільність у країні; 5) можливість налагодження прямого зв‘язку між виробником і споживачем. 2)На розгалуженій мережі товарних бірж, підприємств торгівлі та маркетингових організацій базується: 1) ринок інформації; 2) ринок праці; 3) ринок інтелекту; 4) ринок фінансів; 5) ринок товарів і послуг. 3)Поділ ринків на відкриті, закриті, регульовані здійснений за: 1) географічною ознакою; 2) характером продажу; 3) взаємовідносинами між продавцями і покупцями; 4) типом клієнтури; 5) напрямами товарного руху. 4)Кон‘юнктура ринку характеризується системою показників: 1) сервісне обслуговування, місткість ринку, попит, пропозиція, стан товарних запасів; 2) рівень ціни, сервісне обслуговування, попит, пропозиція, стан товарних запасів; 3) рівень ціни, місткість ринку, попит, пропозиція, стан товарних запасів; 4) рівень ціни, місткість ринку, товарна номенклатура, сегментація ринку, стан товарних запасів; 5) охоплення ринку, місткість ринку, попит, пропозиція, товарна номенклатура. 5)Суспільна або особиста потреба в матеріальних благах і цілях, у засобах виробництва і предметах споживання, забезпечена купівельною спроможністю називається: 1) попитом; 2) пропозицією; 3) вимогою; 4) запитом; 5) нуждою. 6)Підвищений попит, спричинений очікуваним підвищенням цін, грошовою реформою або виникненням дефіциту, називається: 1) незадоволеним; 2) ажіотажним; 3) потенційним; 4) особливим; 5) небажаним. 7)Попит, який реалізується при купівлі інших товарів і послуг, які не є повноцінними замінниками відсутніх або не взаємо замінювані, називається: 1) явним; 2) нееластичним; 3) прихованим; 4) небажаним; 5) оманливим. 8)Для галузей і ринків із стабільною господарською кон‘юнктурою, що слабо змінюють асортимент товарів і послуг та не мають значних коливань розмірів товарообігу прогнозування товарної пропозиції краще здійснювати за допомогою: 1) кореляційного аналізу; 2) пробного маркетингу; 3) прогнозування збуту на базі минулих років; 4) опитування фахівців; 5) методу розподілу ймовірностей. 9) Якщо для прогнозування товарної пропозиції на ринку спочатку визначають статистично значущі чинники впливу на збут продукції та ступінь цього впливу, то такий метод називається: 1) розподілом ймовірностей; 2) напрямленою екстраполяцією; 3) аналізом кінцевого використання; 4) прогнозуванням на основі визначення частки ринку; 5) кореляційним аналізом. 10) Прогноз товарної пропозиції складений правильно, якщо різниця між передбачуваним і фактичним збутом не перевищує: 1) 5%; 2) 7%; 3) 10%; 4) 15%; Читайте також:
|
||||||||
|