1.7.1.Визначається попередня зарядна потужність одноланцюгової лінії.
Зображається схема, проводиться розрахунок і дані заносяться в таблицю.
Таблиця 11.
Дільниця
Довжина, км
Мвар/км
-JQb,
Мвар
А-3
3-д
3 г
А-1
1 -а
1-2
2-6
2-в
1.7.2.Визначається розрахункова потужність на ділянках лінії
Умножаємо на 2 – дві лінії (тобто дволанцюгова) 4
Ділимо на 2 – тобто береться половина довжини лінії, прилеглої до підстанції.
Дані зводимо в таблицю 12.
Таблиця 12.
Дільниця
А-3
3-д
3-г
А- 1
1 -а
1 -2
2-6
2-в
А-3
3-д
3-г
А-1
1- а
1-2
2-6
2-в
1.7.3.Визначають струми і вибирають дроти по ділянках:
По економічній щільності визначають перетини:
Ділимо на 2, оскільки ЛЕЛ двохланцюгова.
По FЕК – приймаємо стандартну марку дроту і записуємо в таблицю 13.
Таблиця 13
Дільниця
Нормальний режим
Аварійний режим
Fгол,
марка
Fкор,
марка
Остаточ прийм.. провід
Iдоп,
А
Констр.
ЛЕП
Ip,
А
Fек,
марка
Iав, А
Fав,
марка
А - 3
3-д
3 - г
А-1
1 -а
1-2
2 – б
2 - в
Fгол і Fкop - по аналогії з пунктами 1.6.9. і 1.6.10.
Fав - перетин дроту по навантаженню в аварійному режимі.
Аварійним режимом вважається обрив одного ланцюга і т.ч. струм зростає удвічі.
Перетин дроту вибирається по таблиці по допустимому нагріву струмом.
1.7.4.Визначають параметри повітряних ліній.
Дані зводимо в таблицю 1.7.4.
Таблиця 14.
Дільниця
Марка проводу
L, км
Ro
Ом/км
Xo
Ом/км
R/nл,
Ом
Х/nл,
Ом
А-3
3 - д
3 - г
А-1
1- а
1-2
2-6
2 - в
1.7.5.Визначають втрати потужності на ділянках ліній і складаємо таблицю 15.
Таблиця 15.
Дільниця
МВт
Мвар
∆S= ∆Р+ j∆O,
комплекс
А-3
3-д
3-г
А-1
1 -а
1 -2
2-6
2-в
Схема підстанції прийнята (7, сх. 110-6, див. П. 1.6.13.). .
Схема (два блоки лінія - трансформатор з віддільниками і автоматичною перемичкою) застосовується для відгалужувальних і тупикових підстанцій, коли необхідне автоматичне відновлення живлення трансформатора після аварійного відключення його лінії.