Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратег престиж-х цін: сутн,умови,прикл

Ця політика має на увазі утримув-я підпр-вом досить висок цін на товари. Голов передумовою політики є висока репутація підпр-ва, надзвич-о висока якість і унікал-ть його продукції, загальне визнання товар марки. Висока ціна, відіграючи роль індикатора якості, має найбіл-й вплив при купівлі складних і цінних товарів.Покупець має можл-ть придбати якісь особ-і товари з особ-ми. Прод-ся звич-і товари,однак належ вони прест-м фірмам і купити можна лише в прест-х салонах. Голов-м недоліком політики є залеж-ть підпр-ва від негатив кон'юн-х змін.Але будь-там що для збереж-я престижу ціни не зменш-я,оскільки це означало б перехід підпр-ва і його продукції в нижчу категорію. Приклад:варт-ть розміщ-я у найкращих в Європі номерах класу «люкс». Варт-ь номера «Rоуаl» у готелі «Роrtman Іntercontinental» (Лондон) склад 1829 фунтів стерлінгів або 3100 дол;діял-ть фірми «Мерседес Бенс», яка продаючи свої автомобілі в США, створює образ розкоші для своїх машин, тому в змозі встан-ти високі ціни.Вона виступає проти встанов-я знижок.Реклама показує стиль, статус, зручність користув-я та інші хар-ки,так само в телевіз-й рекламі не вказ-я ціна.

Стратегія низьких цін(СНЦ): сутність, умови та приклади практ-о застосув-я

При цій стратегії встанов-ся відносно низькі ціни на товари,які набагато нижчі від цін аналог-х товарів-конкурентів. СНЦ використ-ся фірмами з метою проник-я на зовн-й ринок,збільш-я частки свого товару на внутр-у ринку,виходу на масов ринок,завантаж-я вироб-х потуж-тей,недопущ-я банкрутства на дан-у етапі. СНЦ переслідує мету одерж-я довгострок-о прибутку.Витрати на розроб-я нової продукції поверт-ся при цій стратегії через більш тривалий час,ніж при стратегії «зняття вершків».Може статися,що фірмі згодом не вдасться підвищити ціну, в результаті вона буде зазнавати фін-х втрат. Провед-я СНЦ доцільне, якщо вир-во масове,а витрати в розрахунку на 1цю продукції швидко скороч-ся зі зрост-м обсягу її продажу.Напр-д,компанія Toyota відома в усьому світі низькою вартістю своїх автомобілів при збереж-і певного, досить високого рівня їх якості; компанія Dell Computer скорот-а структуру витрат, відмов-сь від оплати послуг посеред-в,і почала продавати комп-ри кінцевим споживачам безпосередньо, беручи від них замов-я по телеф-у/через інтернет і Конкуренти не змогли так само знизити витрати,і отримала більший прибуток ніж у суперників.


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  4. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  5. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  6. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  7. O стратегії диверсифікації.
  8. O стратегія концентрації.
  9. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  10. А. Стратегія цінових ліній.
  11. Адаптація організаційної структури до стратегії
  12. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.




Переглядів: 329

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види еластичності попиту (ЕП). | Стратегія “зняття вершків”: сутність, умови та приклади практ-о застосув-я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.