МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стратег престиж-х цін: сутн,умови,приклЦя політика має на увазі утримув-я підпр-вом досить висок цін на товари. Голов передумовою політики є висока репутація підпр-ва, надзвич-о висока якість і унікал-ть його продукції, загальне визнання товар марки. Висока ціна, відіграючи роль індикатора якості, має найбіл-й вплив при купівлі складних і цінних товарів.Покупець має можл-ть придбати якісь особ-і товари з особ-ми. Прод-ся звич-і товари,однак належ вони прест-м фірмам і купити можна лише в прест-х салонах. Голов-м недоліком політики є залеж-ть підпр-ва від негатив кон'юн-х змін.Але будь-там що для збереж-я престижу ціни не зменш-я,оскільки це означало б перехід підпр-ва і його продукції в нижчу категорію. Приклад:варт-ть розміщ-я у найкращих в Європі номерах класу «люкс». Варт-ь номера «Rоуаl» у готелі «Роrtman Іntercontinental» (Лондон) склад 1829 фунтів стерлінгів або 3100 дол;діял-ть фірми «Мерседес Бенс», яка продаючи свої автомобілі в США, створює образ розкоші для своїх машин, тому в змозі встан-ти високі ціни.Вона виступає проти встанов-я знижок.Реклама показує стиль, статус, зручність користув-я та інші хар-ки,так само в телевіз-й рекламі не вказ-я ціна. Стратегія низьких цін(СНЦ): сутність, умови та приклади практ-о застосув-я При цій стратегії встанов-ся відносно низькі ціни на товари,які набагато нижчі від цін аналог-х товарів-конкурентів. СНЦ використ-ся фірмами з метою проник-я на зовн-й ринок,збільш-я частки свого товару на внутр-у ринку,виходу на масов ринок,завантаж-я вироб-х потуж-тей,недопущ-я банкрутства на дан-у етапі. СНЦ переслідує мету одерж-я довгострок-о прибутку.Витрати на розроб-я нової продукції поверт-ся при цій стратегії через більш тривалий час,ніж при стратегії «зняття вершків».Може статися,що фірмі згодом не вдасться підвищити ціну, в результаті вона буде зазнавати фін-х втрат. Провед-я СНЦ доцільне, якщо вир-во масове,а витрати в розрахунку на 1цю продукції швидко скороч-ся зі зрост-м обсягу її продажу.Напр-д,компанія Toyota відома в усьому світі низькою вартістю своїх автомобілів при збереж-і певного, досить високого рівня їх якості; компанія Dell Computer скорот-а структуру витрат, відмов-сь від оплати послуг посеред-в,і почала продавати комп-ри кінцевим споживачам безпосередньо, беручи від них замов-я по телеф-у/через інтернет і Конкуренти не змогли так само знизити витрати,і отримала більший прибуток ніж у суперників. Читайте також:
|
||||||||
|