Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегія “зняття вершків”: сутність, умови та приклади практ-о застосув-я

Така політика використ-ся щодо товарів, які належать до категорії модних новинок,котрі мають незначну тривалість житт-о циклу. Вона характер-ся макс-но можлив висок-и цінами під час вивед-я на ринок нового товару і часу його існув-я на цьому ринку як товару-новинки. Передумовами використ-я такої політики є високий,майже ажіотажний попит на товар, незначна еластич-ь попиту,наяв-ть відповідного цін-го сегмента ринку споживачів, необізнаність покупців з реал-ми витратами виробника на вир-во цього товару,а також мала ймовір-ть швидкої реакції конкурентів. Перевагами є можливість швид-о покриття витрат на вир-во та М-г, отрим-я відповідних прибутків, підвищ-я іміджу підпр-ва як новатора, а також регулюв-я небажано високого попиту. Проте високий рівень цін є занадто приваб-м і для конкурентів, що може змусити підпр-во відмовитись у кінцевому підсумку від дальшої роботи з даним продуктом, штучно скоротити його житт-й цикл. Прикл-д: практика ціноутвор-я у фірмах ІБМ, "Еппл" на початку 80-х рр,у корпорації "Тексас Інструментс". Одинцовська кондит-а фабрика «Коркунов» до серпневої кризи 1998 р. Рос-ка ніша шоколадних цукерок,на яку претендував Коркунов, була зайнята інозем-и компан-и. Але, злякавшись кризи, вони залишили росій-й ринок.

Різновиди каналів збуту в залеж-і від довжини

Довжина каналу збуту - кількість рівнів каналу товароруху, тобто к-сть ланцюжків товару від вир-ка до споживача. Є такі різновиди каналів збуту в залежності від довжини: 1.Прямий канал “виробник”-“споживач” – канал нульового рівня, відсутність посередницької ланки. 2.Однорівневий канал – включ одного посер-ка “вир-ик”- “роздрібний торговець”-“споживач”. 3.Дворівневий канал–2 посередники, “вир-к”-“оптовик”-“роздр. торговець”-“споживач”. 4.Трирівневий канал –“вир-ик”-“брокер” - “оптовий торговець”-“роздр.торг”-“споживач”

 


Читайте також:

  1. II. Умови вибору професії.
  2. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  3. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  4. O стратегія концентрації.
  5. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  6. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  7. VІ УМОВИ ЗАДАЧ
  8. А. Стратегія цінових ліній.
  9. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  10. Автором теорії поетапного формування розумових дій є
  11. Аналітичні умови рівноваги довільної просторової системи сил
  12. Аналітичні умови рівноваги системи збіжних сил




Переглядів: 1040

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратег престиж-х цін: сутн,умови,прикл | Стратегія прориву на ринок: сутність, умови та приклади практ-го застосування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.048 сек.