Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегія прориву на ринок: сутність, умови та приклади практ-го застосування

Вона використ-ся підпр-вом для вивед-я своїх товарів на нові ринки, створ-я там належ-о попиту. Їй притам-і низькі почат-і ціни,які в міру зрост-я попиту, попул-ті товарів, їх відповід-ї адаптації до нових ринків поступ-о можуть також підвищ-сь. До такої політики вдаються тоді,коли на ринку,що освоюється підпр-вом,існує досить високий рівень конкур-ї і коли його можна поділити на сегменти, виокрем-чи ті з них,де еластич-ь попиту є висок, а споживачі не сприймають низ-ї ціни як показник низ-ї якості продукції. Перевагами є наяв-ть реал можлив-й проник-ня на ринок за рахунок надання споживачам конкретних цінових вигід, створ-я підпр-ву конкурен-о пріоритету. Недолік - збитки, які мають місце у процесі впровадж-я продукту на ринок,ризик не пройти точку беззбит-ті. Приклад: роздріб-о оператора «Ашан» при впровадж-і на ринок полягає в тому,що він повинен асоціюв-я у свідом-і споживача з кращими цінами (з незмінно низькими цінами). Ціни залуч-ь безліч покупців,які забезпеч-ь високу швид-ь товарообігу і великі обсяги,за рахунок яких здійсн-ся масові закупівлі з відповід-и знижками і зменш-я накладні витрати. Ціни в резул-і зниж-ся.Ці низькі ціни виключ появу конкур-ів на ринку.

Оцінка ефектив-і рекламної програми

Реклама - процес розповсюдж-я інф-ї, який має за меті просув-я товарів або ідей певного замовника без його безпосередньої участі, але за його рахунок. Розрізн-ь торговельну (ТЕ) і комунікатив-ну (КЕ)ефективність рекламної кампанії. ТЕ визнач-я:1)методом оцінки збільш-я обсягів продажу до і після провед-я рек-ої компанії; 2)аналіт-им методом на основі кореляції витрат на рекламу і обсягів продажу; 3)експерим-ним методом за доп. рекламних (з провед-ям реклами) і контрольних (без провед-я реклами) ринків. Оцінку КЕ рек-ої компанії можна отримати на основі тестув-я ринку до її початку і в період її провед-я.


Читайте також:

  1. Effects/Accessories - Ефекти/Аксесуари - Тут ви можете вибрати плагін для застосування його до ландшафту.
  2. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  3. II. Умови вибору професії.
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV. ДІЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ І ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
  6. IV. ПРИКЛАДИ ТИПОВИХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ПОРЯДОК ЇХ РОЗВ’ЯЗАННЯ
  7. IV. Стратегія пошукових телефонних дзвінків.
  8. O стратегія концентрації.
  9. O стратегія підвищення ринкової частки за існуючої місткості ринку.
  10. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  11. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  12. V. Рекомендації щодо безпечного застосування сільськогосподарської техніки при виконанні основних агротехнологічних операцій у рослинництві




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегія “зняття вершків”: сутність, умови та приклади практ-о застосув-я | Посеред-и як ціноутв-ий фактор М-гу: сутн, хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.