МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Посеред-и як ціноутв-ий фактор М-гу: сутн, харТоргові посеред-и-фірми,що допом-ть компанії підшук-и клієнтів/безпосер-о продавати товари. Вони можуть забезпеч-и замов-м більш зручне місце,час і процедури придб-я товару з меншими витратами,ніж змогла б це зроб-и фірма. Фірми-організ-и руху товару допом-ть компанії створ-ти запаси виробів і просув-и їх від місця вир-ва до місця признач-я. У їх числі склади-підпр-ва, що забезпеч-ь накопич-я і збереж-я товарів на шляху до місця признач-я. Фірмі потрібно вибрати найекон-ші методи відвантаж-я з урахув-м вартості,об'єму і швид-ті постачань,а також збереж-я вантажів. Агент-ва з над-я маркет-х послуг надають послуги з маркет-х досліджень. Вони допом-ть компанії також націлювати і просувати товари на ринки. Компанія повинна виріш-и,чи потрібні їй ці послуги/вона зробить їх сама.До числа кредитно-фін установ відносяться банки,кред-і і страхові компанії, що допом-ь фірмі фінан-ти угоди і страх-и себе від ризику у зв'язку з купівлею/продажем товарів. Так як на послуги витрач-я кошти,то це буде витратами вир-ка, тому він включ-ь їх до ціни. Ціноутвор-і фактори в М та їх хар-ка. Усі фактори розділ на 2 групи:внутр-і і зовн-і. До внутр-х факторів слід віднести затрати на вир-во і реаліз-ю, мету фірми і етап житт-о циклу товару. При виник-ні ознак поч-у стадії спаду може стати необхід: -підвищ-я ціни для короткотермін-о підвищ-я прибут-ті перед остаточним зняттям товару; -зниж-я ціни щоб привернути увагу покупців до супутних товарів. До зовн-х-рівень попиту, стан конкур-го серед-ща, обмеж-я,які визнач-я існ-им законодав-м у сфері ціноутвор-я. Хар-р попиту впливає на вибір методу ціноутвор-я. Попит залеж-ь від ряду перемін-х: платоспром-і покупців,баж-ня і можл-ті платити за товар,цін на вироби-замін-и, факторів нецін-ї конкур-ї. Важливий не тільки рівень,а й еласт-ть попиту.Ця обставина факт-о визначає хар-р можл-х змін ціни. До ціноутвор-х факторів також відносять держ-е регулюв-я цін: 1.«Жорстке» регул-я ціни здійсн-ся через фіксацію держ-х цін. 2.«М'яке» регул-я здійсн-ся через встанов-я граничних рівнів цін,гран-х надбавок і коеф-тів, встанов-я гран-х значень різних елементів ціни.3.Непрям вплив здійсн-ся через визнач-я «правил гри» при ринк-у ціноутвор-і.Він може містити і ряд заборон,зокрема заборону на вертик-е і горизон фіксув-я ціни, недобросов-у цін рекламу.
Читайте також:
|
||||||||
|