МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Посеред-и як ціноутв-ий фактор М-гу: сутн, харТоргові посеред-и-фірми,що допом-ть компанії підшук-и клієнтів/безпосер-о продавати товари. Вони можуть забезпеч-и замов-м більш зручне місце,час і процедури придб-я товару з меншими витратами,ніж змогла б це зроб-и фірма. Фірми-організ-и руху товару допом-ть компанії створ-ти запаси виробів і просув-и їх від місця вир-ва до місця признач-я. У їх числі склади-підпр-ва, що забезпеч-ь накопич-я і збереж-я товарів на шляху до місця признач-я. Фірмі потрібно вибрати найекон-ші методи відвантаж-я з урахув-м вартості,об'єму і швид-ті постачань,а також збереж-я вантажів. Агент-ва з над-я маркет-х послуг надають послуги з маркет-х досліджень. Вони допом-ть компанії також націлювати і просувати товари на ринки. Компанія повинна виріш-и,чи потрібні їй ці послуги/вона зробить їх сама.До числа кредитно-фін установ відносяться банки,кред-і і страхові компанії, що допом-ь фірмі фінан-ти угоди і страх-и себе від ризику у зв'язку з купівлею/продажем товарів. Так як на послуги витрач-я кошти,то це буде витратами вир-ка, тому він включ-ь їх до ціни. Ціноутвор-і фактори в М та їх хар-ка. Усі фактори розділ на 2 групи:внутр-і і зовн-і. До внутр-х факторів слід віднести затрати на вир-во і реаліз-ю, мету фірми і етап житт-о циклу товару. При виник-ні ознак поч-у стадії спаду може стати необхід: -підвищ-я ціни для короткотермін-о підвищ-я прибут-ті перед остаточним зняттям товару; -зниж-я ціни щоб привернути увагу покупців до супутних товарів. До зовн-х-рівень попиту, стан конкур-го серед-ща, обмеж-я,які визнач-я існ-им законодав-м у сфері ціноутвор-я. Хар-р попиту впливає на вибір методу ціноутвор-я. Попит залеж-ь від ряду перемін-х: платоспром-і покупців,баж-ня і можл-ті платити за товар,цін на вироби-замін-и, факторів нецін-ї конкур-ї. Важливий не тільки рівень,а й еласт-ть попиту.Ця обставина факт-о визначає хар-р можл-х змін ціни. До ціноутвор-х факторів також відносять держ-е регулюв-я цін: 1.«Жорстке» регул-я ціни здійсн-ся через фіксацію держ-х цін. 2.«М'яке» регул-я здійсн-ся через встанов-я граничних рівнів цін,гран-х надбавок і коеф-тів, встанов-я гран-х значень різних елементів ціни.3.Непрям вплив здійсн-ся через визнач-я «правил гри» при ринк-у ціноутвор-і.Він може містити і ряд заборон,зокрема заборону на вертик-е і горизон фіксув-я ціни, недобросов-у цін рекламу.
Читайте також:
|
||||||||
|