Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спожив-і як ціноутвор-ий фактор М-у: сутн, хар

Для покупців, які не можуть оцінити якість через брак необх-ї інфор-ї або досвіду, важливим показ-ом якості товару є ціна. Спож-чі - фактор ціноутвор-я,при якому за основу визнач-я ціни берет-я ступінь готов-ті спож-ча купити даний товар за запроп-ю ціною. Головним фактором встанов-я ціни на основі даного методу є сприйн-я спож-ем цінності продукту,а не витрати. Ціноутвор-я починається з виявл-я потреб і оцінок співвід-ня між ціною та цінністю продукту.Кожна ціна обумовлює різну величину попиту.Є так звані ціни-еталони -ціни, які відклад-ся у свід-ті покупців і які виступ-ь в якості деякого цінового орієнтиру, коли покупці шукають певний товар. Вимоги,обумов-і витрат-и і прибутком,визнач-ь нижню межу ціни,її верхня межа залежить від спожив-о сприйняття (яку ціну готов заплатити спож-ч).Для визнач-я віднош-я споживача до рівня цін проводять спец-і маркет-і дослідж-я,починаючи з опиту споживачів і закінчуючи тестуванням ринку.

Конкур-и як ціноутв-ий фактор М-гу: сутн, хар

Конкуренти-фактор ціноутвор-я,при якому за основу визнач-я ціни беруться ціни конкур-в і необхідно зважати на їх можливу реакцію на змін-я ціни на ринку.Хоча макс-а ціна може визнач-я попитом, а мін-витратами,на встанов-я фірмою серед-о діап-ну цін впливають ціни конкурентів і їхні ринкові реакції.Фірмі необхідно знати ціни і якість товарів своїх конкур-в.Домогтися цього можна декількома способ-и: 1.доруч-и своїм представ-м зробити порівнял-і покупки, щоб зіставити ціни,товари між собою. 2.роздобути прейскур-и конкур-в,закупити їхнє устаткув-я і розібрати його. 3.попросити покупців вислов-я з приводу того,як вони сприйм-ь ціни і якість товарів конкур-в. Використ-ся наступні підходи до ціноутвор-я: 1)виходячи з створившихся на ринку традицій ціноутв-я;2)слідув-я за цінами риноч-о лідера. В 1му випадку ціни визнач-ся за умови,що кожний продавець ринку встанов-є ціни,поваж-чі звичаї ціноутвор-я і рівень цін,який склався на ринку. В 2му випадку вир-ик визначає свої ціни, виходячи з цін ринк-о лідера.При цьому лідер-во визнач-ся такими важливими показниками, як найбільша доля ринку,якість продукту, його престиж-ь.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. Peopleware - людський фактор
  6. Абіотичні та біотичні фактори.
  7. Агрегування та факторизація
  8. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  9. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  10. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  11. Анализ влияния факторов на изменения фонда рабочего времени
  12. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Посеред-и як ціноутв-ий фактор М-гу: сутн, хар | Законод-о як ціноутвор-й фактор М-гу: сутн, хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.