Держ-у регулюв-ю підляг-ь ціни на товари 1ої необхід-і із низькою цін-ю еласт-тю і на продукцію підпр-в-монопол. Осн-а мета цін-о регулюв-я -захист спож-чів і підтрим-я норм-х умов конкуренції.Розріз-ть макро- і мікрорівневе держ-е регулюв-я цін. Макрорів-е регулюв-я –екон-а і фін-а політика держави,спрямована на створ-я умов для стабіл-о розвитку ек-ки,держ політика оподат-я, яка забезпеч справедливий розподіл нац-го доходу. Мікрорів-е регулюв-я цін полягає у створ-і системи антитрест-х законів, у підтрим-і державою окремих галузей, забезпеч-і соц-х потреб,збереж-і і примнож-і прир-х ресурсів. Залежно від форм безпосеред-о впливу держави регулю-в-я цін буває прямим і непрям. Прямі: «заморожув-я»; установ-я урядом мінім-о/макс-о рівня цін; установ-я всіх екон-х параметрів діял-ті галузей-монополістів; устан-я «цін втруч-я. Непрямі: визнач-я загал-х принципів формув-я цін;заборона різного роду домовлен-й між фірмами щодо спільного формув-я цін-ї політики;вплив на рівень цін через монополію держави і держ-і підпр-ва; установл-я антидемпінгового мита на імпортні товари;узгодж-я політики цін завдяки «контрактів стабіл-ті», «програмних контрактів». Ще є розрахунок цін на підставі узаконених умов є також біржове ціноутвор-я - фіксув-я цін угод купівлі-продажу на тов-их біржах.
Цільова аудиторії, її роль і місце в системі МПК
Аналіз ситуації, пов’язаної з формув-ям комплексу МК, потребує детальнішого дослідж-я цільової аудиторії та бажаної зворотної реакції. Цільова аудиторія комплексу МК підпр-ва –нинішні та потенційні покупці його товару чи послуги, тобто ті особи, які користуватимуться ними чи впливат-ь на прийняття рішень щодо їх придбання. Саме до них підпр-во звертатим-я в процесі комунікації, а тому необхідно знати якомога більше про їх поведінку, систему цінностей, звички, мотивації, спосіб життя, розпорядок дня, ставл-я до товару, міру готовності купити його. Що може належно спрямувати інформацію, отримати бажану зворотну реакцію. Суб’єктами цільової аудиторії можуть бути пром. підпр-ва, бюджетні та приватні організації, роздрібні чи оптові торговці, сервісні організації чи кінцеві спож-чі.