Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Законод-о як ціноутвор-й фактор М-гу: сутн, хар

Держ-у регулюв-ю підляг-ь ціни на товари 1ої необхід-і із низькою цін-ю еласт-тю і на продукцію підпр-в-монопол. Осн-а мета цін-о регулюв-я -захист спож-чів і підтрим-я норм-х умов конкуренції.Розріз-ть макро- і мікрорівневе держ-е регулюв-я цін. Макрорів-е регулюв-я –екон-а і фін-а політика держави,спрямована на створ-я умов для стабіл-о розвитку ек-ки,держ політика оподат-я, яка забезпеч справедливий розподіл нац-го доходу. Мікрорів-е регулюв-я цін полягає у створ-і системи антитрест-х законів, у підтрим-і державою окремих галузей, забезпеч-і соц-х потреб,збереж-і і примнож-і прир-х ресурсів. Залежно від форм безпосеред-о впливу держави регулю-в-я цін буває прямим і непрям. Прямі: «заморожув-я»; установ-я урядом мінім-о/макс-о рівня цін; установ-я всіх екон-х параметрів діял-ті галузей-монополістів; устан-я «цін втруч-я. Непрямі: визнач-я загал-х принципів формув-я цін;заборона різного роду домовлен-й між фірмами щодо спільного формув-я цін-ї політики;вплив на рівень цін через монополію держави і держ-і підпр-ва; установл-я антидемпінгового мита на імпортні товари;узгодж-я політики цін завдяки «контрактів стабіл-ті», «програмних контрактів». Ще є розрахунок цін на підставі узаконених умов є також біржове ціноутвор-я - фіксув-я цін угод купівлі-продажу на тов-их біржах.

Цільова аудиторії, її роль і місце в системі МПК

Аналіз ситуації, пов’язаної з формув-ям комплексу МК, потребує детальнішого дослідж-я цільової аудиторії та бажаної зворотної реакції. Цільова аудиторія комплексу МК підпр-ва –нинішні та потенційні покупці його товару чи послуги, тобто ті особи, які користуватимуться ними чи впливат-ь на прийняття рішень щодо їх придбання. Саме до них підпр-во звертатим-я в процесі комунікації, а тому необхідно знати якомога більше про їх поведінку, систему цінностей, звички, мотивації, спосіб життя, розпорядок дня, ставл-я до товару, міру готовності купити його. Що може належно спрямувати інформацію, отримати бажану зворотну реакцію. Суб’єктами цільової аудиторії можуть бути пром. підпр-ва, бюджетні та приватні організації, роздрібні чи оптові торговці, сервісні організації чи кінцеві спож-чі.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. Peopleware - людський фактор
  6. Абіотичні та біотичні фактори.
  7. Агрегування та факторизація
  8. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  9. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  10. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  11. Анализ влияния факторов на изменения фонда рабочего времени
  12. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації




Переглядів: 308

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спожив-і як ціноутвор-ий фактор М-у: сутн, хар | М-і цін стратегії на нов товари:види, хар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.