Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






М-і цін стратегії на нов товари:види, хар

Розріз-ть такі види встанов-я цін на новинки: 1)Встанов-я ціни на справ-ю новинку. При встанов-і цін на принципово нові товари, захищені патентом,ці 2 альтер-ні страт-ії прояв-ся найяскравіше:-страт-я “зняття вершків”; -страт-я “проникн-я”. При встанов-і страт-ї “зняття вершків” фірма спочатку встан-ює на свій товар високу прест-у ціну, яка робить його досяжним лише для верхніх ешелонів ринку. Після уповіл-ня 1ї хвилі збуту ціни поетапно зниж-ь,що дає змогу поступово залучати до купівлі товару все більшу кіл-ть ринк сегментів, знімаючи з кожного з них фін-і вершки. Деякі фірми ефект-о використ-ь страт-ю “проник-я”, відразу встанов-чи на свою новинку відносно низьку ціну,сподів-сь у такий спосіб залучити велику кіл-ть споживачів і захопити значну частку ринку.2)Встанов-я ціни на новий товар-імітатор.Якщо новий продукт не є принц-о новим,а імітує існ-чий,ціна встано-ся з урахув-м якості і ціни продукту рин-го лідера. Якщо існ-чий лідер ринку займає полож-я №1 (випускає товар із преміал-ю націнкою і продає його по найвищій можливій ціні), то фірма, можливо обирає 1у із страт-й:1)створ-и високоякісн товар і признач-и на нього ціну серед-о рівня, 2)створ-и товар серед-о рівня якості із серед-ю ціною.

М-а ціль, орієнт-а на питомий приб-ок, відповідні цінові стратегії

Максиміз-я поточ-о прибутку-політика швидкого одерж-я найбільш можлив-о прибутку,готівки, найбільш швидкого обороту капіталу.При цьому фірма концентрує увагу на поточ ситуації не на користь довготерм-м перспект-м, не звертаючи уваги на конкурентів і навіть на юрид-х осіб.Ця політика на практиці часто виявл-ся недореч-ю., бо компанія задовол-ся поточ-и фін-ми показ-ми, не думаючи про довготерм-і досягн-я і про майбутнє.Для досяг-я цієї цілі компанії можуть піти такими шляхами: 1.визнач-ь величину попиту і витрат вир-ва для всіляких цін і вибир-ь ту ціну,при якій досяг-ся макс-й поточний прибуток,надход-я готівки або оборот капіталу. Відповідні страт-ї: «знімання вершків», престиж цін, «збит-го лідера», гнучких цін. 2.прагнуть захопити макс-у частку ринку. Вони вважають, що компанія з набіл-ою часткою ринку буде мати мін-ні витрати і макс-у довготр-у прибуток. Для досяг-я своїх цілей ці компанії встанов-ть як можна більш низькі ціни. Відповідні страт-ї:політика проник-я,диферен-ня цін, психол-о комфор-х цін, послідовного посув-я сегментами ринку,в крайніх випадках політика вижив-я (продаж товарів за низ-и,навіть збит-и цінами).


Читайте також:

  1. III. Стратегії вибору комбінацій показників
  2. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  3. IY. Стратегії “асоційованого” ринку
  4. O стратегії диверсифікації.
  5. Адаптація організаційної структури до стратегії
  6. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  7. Альтернативні стратегії фінансування оборотних активів підприємства
  8. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  9. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  10. Базові конкурентні стратегії Портера
  11. Базові корпоративні стратегії
  12. Базові стратегії і стратегічні альтернативи




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Законод-о як ціноутвор-й фактор М-гу: сутн, хар | М-ва ціль, орієнтов-а на збільш-я збуту, відповідні цінові стратегії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.