Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






М-ва ціль, орієнтов-а на збільш-я збуту, відповідні цінові стратегії.

Фірма знижує ціни,сподів-сь,що зрост-я обсягу збуту поліпшить її позиції на ринку і приведе до збільш-я прибутку у майбут-у. Викор-ся стратегія "проник-я", пов'язана з проникням на нові цільові ринки, коли ціна встановл-ся на рівні,нижчому за звичай-ний.Максиміз-я росту продаж- стратегія, що допускає найнижчі із можливих ціни в розрахунку на те, що завоюв-я найбіл-ї ринк-ї частки призведе в кінц-у результаті до отрим-я великого прибутку. Ця проник-а ринк-а ціна допустима, якщо: ринок надто чутливий до цінових змін, так що їх зниж-я забезпечує ріст ринк-ї частки;витрати на вир-во і розподіл (збут) продукції можуть знизитися із вдосконал-м навиків у праці з даним товаром; низькі ціни здатні позбавити від сучасних і можливих конкур-в. Встанов-я цін для стимул-я збуту відбув-ся в таких формах:1.Універсами і універмаги встанов-ть на деякі товари ціни як на «збиткових лідерів" заради залуч-я покупців до магазину в надії,що вони заодно куплять інші товари зі звич-ми націнками.2.Для залуч-я великого числа клієнтів в певні періоди часу продавці корист-ся також цінами для особливих випадків.Для залуч-я в магазини людей щороку в січні влаштов-ся зимові розпродажі. 3.Іноді виробники пропон-ь споживачам, які купують товар у дилерів в певний відрізок часу, знижку готівкою.Під знижкою за платіж готівкою розум-ь зменш-я ціни для покупців, які операт-о оплачують рахунки. 4.Продавці часто пропон-ь знижки зі звичайних цін.

Різновиди збуту за рівнем інтенсив-і.

Існує 3 методи реаліз-ї продукції за рівнем інтенсив-і: 1.Інтенсивний-передбач розміщ-я та реалізацію виробів на будь-якому підпр-ві роздрібної торгівлі, котре готове цим займатися. 2.Екслюзивий або розподіл на правах винятковості-вибір одного торгового посередника в даному географ-му регіоні. 3.Селективний-підпр-во -вир-к укладає угоду з двома або більше організаціями роздрібної торгівлі, яким надається виключне право реалізов-и продукцію в тому чи іншому регіоні.


Читайте також:

  1. Взаємовідповідність кредитів і модулів
  2. Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню.
  3. Виберіть відповідні характеристики рівнів пізнання істини
  4. Вибір стратегій. Склад факторів , що враховуються при виборі стратегії.
  5. Визначення. Якщо кожному натуральному числу n поставлено у відповідність число хn, то говорять, що задано послідовність
  6. Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.
  7. Відношення та відповідність
  8. Відповідність інформації дійсності
  9. Відповідність міжнародним стандартам.
  10. Відповідність нормативним документам.
  11. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  12. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
М-і цін стратегії на нов товари:види, хар | Маркетингові цілі і цілі ціноутворення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.