Цілі маркет-у:-сприяти в-ву того,що спожив-ся,а не продажу того,що виробляється; -надання найширшого вибору,гран-ї можл-ї різноманіт-ті товарів;-обоюдна вигода вир-ка і споживача досяг-я найкращих ек результ-в; -досягн-я макс-ї споживчої задовол-ті. Вибир-и цінову страт-ю перш за все необхідно вирішити яка М-а мета повинна бути досягнута. Ціноутвор-я є складовою роботи з досягн-я стратег-х цілей фірми.Осн-і цілі ціноутвор-я:1)орієнт-і на збут (забезпеч-и певний обсяг продажу, збільш-и частку ринку). 2)орієнт-і на прибуток (забезп-ти отрим-я макс-го/задовіл-о прибутку, доходу від інвест-й, швидкенадход-я готівки). 3)основані на становище, яке склалось (провед-я цін-ї політ-и, яка б забезпечила стабіл-й стан справ на ринку або створила вприят-й клімат для діял-ті фірми на ринку). Цілями маркет-ї політики може бути: 1.максиміз-я прибутку-оцін-ь попит на товар і витрати стосовно різних рівнів цін і відповідних обсягів збуту,і обирають ціну,яка забезпечує макс-й прибуток;2.збільш-я частки ринку- фірма знижує ціну і сподів-ся,що зрост-я обсягу збуту поліпшить її позиції на ринку;3.завоюв-я лідер-а за якістю продукції–фірма прагне запроп-ти ринку найкращій товар за високою ціною,яка повинна покрити витрати на науково-дослідні розробки; 4.забезпеч-я вижив-я фірми.