Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Засвоєння стратегічних знань

Для оволодіння основними стратегіями навчання необхідно пояснити учню суть і особливості стратегічних навичок. При цьому необхідно дотримуватися таких правил:

1.Використання ефективних моделей викладання. Учитель демонструє стратегії, пояснює їх і спонукає до використання у вивченні різних предметів навчального плану, налаштовуючи на зворотний зв’язок.

2.Зосередження на кількох взаємоузгоджених стратегіях (складання списків термінів, формулювання запитань й узагальнення) і відпрацювання їх на уроках.

3.Стимулювання учнів до використання стратегій. Важливо підкреслювати ефективність різних стратегій у навчанні. Оволодіння конкретними стратегіями повинне розглядатися учнями як спосіб підвищення ефективності і власних навчальних дій.

4. Підтримка віри учнів у можливість ефективно використати стратегію. Оволодіння навчальними стратегіями скорочує дистанцію між тим, ким вони є, і ким хочуть стати у майбутньому.

5. Розширення сфери застосування стратегії у шкільному досвіді учнів. Придатні для читання, письма або слухання стратегії можуть бути використані при вивченні різних предметів. Узгоджені зусилля кількох шкільних учителів сприяють опануванню учнями різних стратегій.

Ефективне навчання вимагає застосування школярами різних стратегій здобуття знань. Завдання вчителя – забезпечити оволодіння учнями цими стратегіями.

 


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 453

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метапізнавальні уміння як передумови ефективного навчання | Вирішення завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.