МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Гуманізація вихованняОсновою ставлення вихователя до вихованця є гуманність, яка передбачає загальну позитивну налаштованість педагога до дитини, прагнення зрозуміти її потреби, інтереси, сприяння її розвитку, формуванню самобутності, завдяки чому вона стає індивідуальністю. Дитина має знати про наявність у собі істинного, вищого Я як джерела альтруїстичних почуттів, вищих потенційних можливостей, духовної енергії. Гуманізація виховного процесу ґрунтується на таких засадах: 1) визнання індивідуальності, неповторності вихованця. Вони обов'язково мають гармоніювати із вселюдськими, моральними цінностями; 2) заперечення насильства над дитиною. Педагог повинен сприймати учня як активного, рівноправного суб'єкта виховного процесу, носія власної волі; 3) розвивальна стратегія. Ця стратегія втілюється в Гуманістичний погляд на виховання прислужився утвердженню в цій сфері технологічного підходу, який ґрунтується на визначенні сукупності (дерева) цілей виховання, характеризуванні процесу виховання (особливості активності, діяльності його суб'єктів, діагностика, корекція, методи виховання), описуванні соціальних, педагогічних і психологічних умов, чинників та механізмів, що зумовлюють та опосередковують цей процес, прогнозуванні результатів, передбаченні постреалізації технології (узагальнення, фіксування позитивного досвіду, оптимізація стилю виховання). Цілі виховання ґрунтуються на баченні людиною цілей і сенсу свого життя, концепціях вікового та індивідуального розвитку особистості у конкретних соціально-економічних умовах. Загальна мета виховання полягає у становленні різнобічно розвиненої, внутрішньо несуперечливої і психічно здорової особистості. її цілі полягають у: 1)становленні конструктивної концепції світу особистості; 2)становленні конструктивної Я-концепції особистості як запоруки і критерію її розвитку, психічного здоров'я; 3)забезпеченні постійного розвитку людських сил (спонукальна сфера, інтелект, здібності, знання, вміння, навички, звички тощо); 4)оволодінні дитиною особистісними засобами життєдіяльності (планування, прогнозування, рефлексування, трансцендентування, корекція, фіксування духовного та соціально-психологічного досвіду та ін.). На становлення особистості впливають і чинники, що безпосередньо не піддаються ефективному психолого-педагогічному впливові і контролю (соціально-економічні процеси, засоби масової комунікації).
Читайте також:
|
||||||||
|