Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Денна форма навчання (ОКР «бакалавр»)

Структура вивчення навчальної дисципліни Кількість годин Вид контролю
Модуль 1   МК 1
  Змістовий модуль № 1: Предмет та значення філософії в культурі. Походження філософії та її історичні форми.  
  Тема № 1: Філософія, її смисл і призначення в культурі.  
  Лекція за темою № 1. Філософія, її смисл і призначення в культурі.
  Семінарське заняття. Філософія, її смисл і призначення в культурі.
Самостійна робота.
  Тема № 2: Особливості філософії як теоретичного знання.  
  Лекція за темою № 2. Особливості філософії як теоретичного знання.
  Семінарське заняття. Особливості філософії як теоретичного знання.  
Самостійна робота .
  Тема № 3: Філософія стародавнього Сходу  
  Лекція за темою № 3. Філософія стародавнього Сходу
  Семінарське заняття. Філософія стародавнього Сходу
Самостійна робота.
    Тема № 4 Давньогрецька філософія.  
  Лекція за темою № 4.Давньогрецька філософія.
  Семінарське заняття. Давньогрецька філософія.
Самостійна робота.
  Тема № 5: Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження  
  Лекція за темою № 5. Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження
  Семінарське заняття. Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження  
Самостійна робота.
  Тема № 6: Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.  
  Лекція за темою № 6. Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.
  Семінарське заняття. Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.
Самостійна робота.
    Тема № 7: Німецька класична філософія.    
  Лекція за темою № 7. Німецька класична філософія.
  Семінарське заняття. Німецька класична філософія.
Самостійна робота.
  Тема № 8: Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).  
  Лекція за темою № 8. Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).
  Семінарське заняття. Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).
Самостійна робота.
  Тема № 9: Українська філософія  
  Лекція за темою № 9. Українська філософія
  Семінарське заняття. Українська філософія  
Самостійна робота.
Модуль 2  
  Змістовий модуль № 2: Основні теоретичні проблеми філософії.    
      Тема № 10: Основні проблеми метафізики і онтології    
  Лекція за темою № 10. Основні проблеми метафізики і онтології
  Семінарське заняття. Основні проблеми метафізики і онтології
Самостійна робота.
  Тема № 11: Основні проблеми гносеології.  
  Лекція за темою № 11. Основні проблеми гносеології.
  Семінарське заняття. Основні проблеми гносеології.
Самостійна робота.
  Тема № 12: Проблеми наукового пізнання.  
  Лекція за темою № 12. Проблеми наукового пізнання.
  Семінарське заняття. Проблеми наукового пізнання.
Самостійна робота.
  Тема № 13: Основні проблеми соціальної філософії  
  Лекція за темою № 13. Основні проблеми соціальної філософії
  Семінарське заняття. Основні проблеми соціальної філософії
Самостійна робота.
  Тема № 14: Основні питання філософської культурології.  
  Лекція за темою № 14. Основні питання філософської культурології.
  Семінарське заняття. Основні питання філософської культурології.
Самостійна робота.
  Тема № 15: Основні проблеми філософської антропології  
  Лекція за темою № 15. Основні проблеми філософської антропології
  Семінарське заняття. Основні проблеми філософської антропології
Самостійна робота.

 

заочна форма навчання(ОКР «бакалавр»)

Структура вивчення навчальної дисципліни Кількість годин Вид контролю
Модуль 1   МК 1
  Змістовий модуль № 1: Предмет та значення філософії в культурі. Походження філософії та її історичні форми.  
  Тема № 1: Філософія, її смисл і призначення в культурі.  
  Лекція за темою № 1. Філософія, її смисл і призначення в культурі.
  Семінарське заняття. Філософія, її смисл і призначення в культурі.  
Самостійна робота.
  Тема № 2: Особливості філософії як теоретичного знання.  
  Лекція за темою № 2. Особливості філософії як теоретичного знання.  
  Семінарське заняття. Особливості філософії як теоретичного знання.
Самостійна робота .
  Тема № 3: Філософія стародавнього Сходу  
  Лекція за темою № 3. Філософія стародавнього Сходу  
  Семінарське заняття. Філософія стародавнього Сходу  
Самостійна робота.
    Тема № 4 Давньогрецька філософія.  
  Лекція за темою № 4.Давньогрецька філософія.
  Семінарське заняття. Давньогрецька філософія.  
Самостійна робота.
  Тема № 5: Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження  
  Лекція за темою № 5. Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження  
  Семінарське заняття. Середньовічна філософія, філософія епохи Відродження  
Самостійна робота.
  Тема № 6: Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.  
  Лекція за темою № 6. Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.  
  Семінарське заняття. Проблема універсального методу в новоєвропейській філософії та соціально-антропологічні студії філософії Нового часу.  
Самостійна робота.
    Тема № 7: Німецька класична філософія.    
  Лекція за темою № 7. Німецька класична філософія.  
  Семінарське заняття. Німецька класична філософія.  
Самостійна робота.
  Тема № 8: Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).  
  Лекція за темою № 8. Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).  
  Семінарське заняття. Некласична філософія XIX - XXI ст. (основні напрямки).  
Самостійна робота.
  Тема № 9: Українська філософія  
  Лекція за темою № 9. Українська філософія  
  Семінарське заняття. Українська філософія  
Самостійна робота.
Модуль 2  
  Змістовий модуль № 2: Основні теоретичні проблеми філософії.    
      Тема № 10: Основні проблеми метафізики і онтології    
  Лекція за темою № 10. Основні проблеми метафізики і онтології  
  Семінарське заняття. Основні проблеми метафізики і онтології  
Самостійна робота.
  Тема № 11: Основні проблеми гносеології.  
  Лекція за темою № 11. Основні проблеми гносеології.  
  Семінарське заняття. Основні проблеми гносеології.  
Самостійна робота.
  Тема № 12: Проблеми наукового пізнання.  
  Лекція за темою № 12. Проблеми наукового пізнання.  
  Семінарське заняття. Проблеми наукового пізнання.  
Самостійна робота.
  Тема № 13: Основні проблеми соціальної філософії  
  Лекція за темою № 13. Основні проблеми соціальної філософії  
  Семінарське заняття. Основні проблеми соціальної філософії  
Самостійна робота.
  Тема № 14: Основні питання філософської культурології.  
  Лекція за темою № 14. Основні питання філософської культурології.  
  Семінарське заняття. Основні питання філософської культурології.
Самостійна робота.
  Тема № 15: Основні проблеми філософської антропології  
  Лекція за темою № 15. Основні проблеми філософської антропології
  Семінарське заняття. Основні проблеми філософської антропології  
Самостійна робота.

 

3 Методичні рекомендації для опрацювання змістових модулів
навчальної дисципліни


Читайте також:

  1. II. Критерій найбільших лінійних деформацій
  2. III. Дієслова, що в дужках, поставте у нижчевказаних граматичних формах. Перекладіть речення.
  3. III. Інформаційне забезпечення задачі
  4. III.4 Форматування тексту.
  5. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  6. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  7. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Денна форма навчання (ОКР «бакалавр») | Загальні методичні рекомендації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.