Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технологічна карта практичного заняття.

 

№№ Етапи заняття Години, хв. Засоби навчання Місце проведення
1.   1.1   1.2     1.3 Підготовчий етап   Організаційні питання   Формування мотивації     Контроль початкового рівня підготовки (стандартизовані засоби контролю) 15%   15 хв.   2 хв.     11 хв.     Методичні рекомендації, підручники, посібники, довідники Учбова кімната кафедри
2. Основний етап Збирання анамнезу. Об”єктивне обстеження дітей різних вікових груп, визначення провідних патологічних синдромів при гострих бронхітах. Установити попередній діагноз. На підставі попереднього діагнозу, даних лабораторно-інструментального обстеження та диференціального діагнозу установлення і обґрунтування заключного клінічного діагнозу. Призначення і обґрунтування лікування. 65% 75 хв. Спілкування з хворими та їх батьками. Огляд, обстеження хворих дітей. Стетофонендоскопи, підручники, атласи, препарати, посібники, довідники, методичні рекомендації, результати досліджень (рентгенограми, електрокардіограми, аналізи та ін.), комп’ютери з відповідним інформаційним забезпеченням, муляжі. Педіатрічне відділення (соматичної патології)
3. 3.1   3.2     3.3 Заключний етап Контроль кінцевого рівня підготовки Загальна оцінка навчальної діяльності студента Інформування студентів про тему наступного заняття 20% 20 хв. Набір тестів і ситуаційних задач. Таблиці. Учбова кімната кафедри

8. Контрольні питання щодо самоперевірки підготовки до заняття.

1.Назвіть анатомо-фізіологічні особливості респіраторної системи у дітей, які впливають на перебіг бронхітів.

2.Класифікація гострих бронхітів.

3.Фактори, які лежать в основі патогенезу бронхітів.

4.Етіологія та патогенез гострого простого бронхіту у дітей.

5.Клініка та діагностика гострого простого бронхіту у дітей.

6.Лікування гострого простого бронхіту у дітей.

7.Назвіть показання до призначення антибактеріальних засобів при гострому простому бронхіті.

8.Перерахуйте основні групи відхаркуючих препаратів, які застосовують при лікуванні бронхітів.

9.Ступені дихальної недостатності у дітей.

10.Дати визначення гострому обструктивному бронхіту.

11.Етіологія та патогенез гострого обструктивного бронхіту у дітей.

12.Діагностичні критерії гострого обструктивного бронхіту у дітей.

13.Лікування гострого обструктивного бронхіту.

14.Дати визначення гострому бронхіоліту.

15.Етіологія та патогенез гострого бронхіоліту у дітей.

16.Діагностичні критерії гострого бронхіоліту у дітей.

17.Лікування гострого бронхіоліту у дітей.

18.Етіологія та патогенез рецидивуючого бронхіту у дітей.

19.Діагностичні критерії рецидивуючого бронхіту.

20.Назвіть фізикальні ознаки різних форм гострих бронхітів у дітей.

21.Етіологія та патогенез облітеруючого бронхіоліту у дітей.

22.Особливості клініки облітеруючого бронхіоліту.

23.Перерахуйте основні групи антибактеріальних препаратів.

9. Література.

1. Антипкін Ю.Г., Лапшин В.Ф., Уманець Т.Р. Довідник з дитячої пульмонології та алергології. - Київ. – 2012. – 328 с.

2. Аряев М.Л., Волосовец А.П., Котова Н.В, Старикова А.А., Кононенко Н.А. Пульмонология детского возраста – Киев, «Здоров’я», 2004. – 608 с.

3. Волосовець О.П., Прохорова М.П., Срєбний М.М., Бичкова Н.Г. Діагностика, лікування та профілактика бронхообструктивного синдрому у дітей – Київ, 2005. – 23 с.

4. Майданник В.Г. Педиатрия. Учебник. – Харьков:Фолио, 2002. – 1125 с.

5. Педиатрия /под ред.. Н.П.Шабалова. Учебник. – СПб.:Спец лит, 2002. -895 с.

6. Педиатрия. - под. ред.. А.В. Тяжкой. – Винница.- 2010. – 1152 с.

 

 


Читайте також:

  1. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IV. Підсумок заняття.
  4. VІ. КАРТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА
  5. А) Методика проведення заняття.
  6. А) Методика проведення заняття.
  7. Алгоритми шифрування в електронних картах
  8. Б) маршрутна карта
  9. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  10. Б) Організаційна структура заняття (технологічна карта)
  11. Будова СВА. Стандарти практичного застосування.
  12. В) операційна карта




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма самостійної підготовки до практичного заняття | Модуль № 1. Змістовий модуль № 2. Тема № 5. Пневмонії у дітей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.