Модуль № 1. Змістовий модуль № 2. Тема № 5. Пневмонії у дітей.
1.Визначення теми.Пневмонія – гострий інфекційний процес, який розвивається в респіраторному відділі дихальної системи, характеризується запальною інфільтрацією легеневої тканини, яка проявляється інтоксикаційним, респіраторним синдромами, дихальною недостатністю, а також локальними фізікальнимі змінами в легенях та інфільтративними змінами на рентгенограмі.
2. Актуальність теми.Захворюваність дітей пневмонією складає 10-15 випадків на 1000 дітей у віці до 1 року; 15-20 випадків на 1000 дітей у віці 1-3 років; 5-6 випадків на 1000 дітей старше 5 років.
3.Конкретні цілі навчання на практичному занятті:
· визначати етіологічні|етіологія| і патогенетичні чинники|фактори| розвитку пневмоній у дітей
· знати класифікацію пневмоній, аналізувати типову клінічну картину пневмоній і дихальної недостатності у дітей
· складати план обстеження і аналізувати дані лабораторних і інструментальних обстежень при типовому перебігу пневмонії у дітей
· демонстирувати| володіння принципами лікування, реабілітації і профілактики пневмоній у дітей
· обгрунтовувати попередній діагноз пневмоній у дітей
· здійснювати прогноз життя при пневмоніях у дітей
· демонструвати володіння морально - деонтологічними| принципами медичного фахівця|спеціаліста| і принципами професійної субординації в педіатрії.
4.Мета практичного заняття: вміти встановити діагноз пневмонії за допомогою об`активних і додаткових методів дослідження.
Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті.