Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модуль № 1. Змістовий модуль № 2. Тема № 5. Пневмонії у дітей.

1.Визначення теми.Пневмонія – гострий інфекційний процес, який розвивається в респіраторному відділі дихальної системи, характеризується запальною інфільтрацією легеневої тканини, яка проявляється інтоксикаційним, респіраторним синдромами, дихальною недостатністю, а також локальними фізікальнимі змінами в легенях та інфільтративними змінами на рентгенограмі.

2. Актуальність теми.Захворюваність дітей пневмонією складає 10-15 випадків на 1000 дітей у віці до 1 року; 15-20 випадків на 1000 дітей у віці 1-3 років; 5-6 випадків на 1000 дітей старше 5 років.

3.Конкретні цілі навчання на практичному занятті:

· визначати етіологічні|етіологія| і патогенетичні чинники|фактори| розвитку пневмоній у дітей

· знати класифікацію пневмоній, аналізувати типову клінічну картину пневмоній і дихальної недостатності у дітей

· складати план обстеження і аналізувати дані лабораторних і інструментальних обстежень при типовому перебігу пневмонії у дітей

· демонстирувати| володіння принципами лікування, реабілітації і профілактики пневмоній у дітей

· обгрунтовувати попередній діагноз пневмоній у дітей

· здійснювати прогноз життя при пневмоніях у дітей

· демонструвати володіння морально - деонтологічними| принципами медичного фахівця|спеціаліста| і принципами професійної субординації в педіатрії.

4.Мета практичного заняття: вміти встановити діагноз пневмонії за допомогою об`активних і додаткових методів дослідження.

Форми контролю знань та вмінь на практичному занятті.

Вхідний тестовий контроль.


Читайте також:

  1. III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
  2. V міні – модуль
  3. Анатомо - фізіологічні особливості пішкірно - жирової клітковини у дітей.
  4. Анатомо-фізіологічні особливості органів травлення у дітей.
  5. Блок (модуль) 1
  6. Взаємні права та обов’язки батьків і дітей.
  7. Видатні діячі культури про роль книги у вихованні дітей.
  8. Види та методи контролю за динамікою розвитку і станом здоров’я дітей.
  9. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  10. Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
  11. Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
  12. Вікова періодизація дітей.




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологічна карта практичного заняття. | Ситуаційні завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.