Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ситуаційні завдання.

Задача 1.

У стаціонар доставлена дитина 3 років з скаргами на температуру 39,5, біль в животі біля пупка, блювоту, розріджений стілець, біль в правому боці. Захворів гостро, за декілька годин до звернення в стаціонар.

Об'єктивно: стан важкий за рахунок інтоксикації, гипертермії, больового і диспепсичного синдромів. Cпостерігається болюче покашлювання. На обличчі яскравий рум'янець, більше виражений праворуч, в решта шкіри чиста, бліда. Слизова оболонка зіву блідо-рожевого кольору. Лікар відзначив наявність помірної задишки змішаного характеру.

При об'єктивному обстеженні грудна клітка циліндричної форми, права надключична ямка глибша, ніж ліва, права сторона декілька відстає при диханні, живіт помірно здутий, бере участь в акті дихання. Над легенями перкуторно справа притуплення від кута лопатки униз; зліва – тимпаніт. Аускультативно жорстке дихання з 2-х сторін, праворуч на місці притуплення дихання різко ослаблене, хрипи не вислуховуються. Живіт м'який, доступний пальпації симптоми подразнення черевини негативні.

Аналіз крові – Нв 105 г/л, лейкоцити – 22х109/л, п – 35, с – 40, л – 20, м – 5,ШОЭ – 18 мм/год. На рентгенограмі органів грудної порожнини – гомогенна тінь в області нижньої долі правої легені, синуси вільні, конфігурація серця не змінена.

Встановити діагноз, призначити лікування.

Задача 2. У стаціонар доставлена дитина 2 років з скаргами на частий сухий кашель, утруднення дихання. Хворіє 2 тижні. Захворювання почалося з ознак ГРВІ (температура 37,5, нежить, біль в горлі протягом 3-х днів). Потім дитина періодично підкашлювала. Отримувала мікстуру від кашлю, тепле пиття, дитячий сад не відвідувала.

Об'єктивно: стан важкий за рахунок бронхообструктивного, інтоксикаційного синдромів. Спостерігається експіраторна задишка (ЧД 35 в хв.), перкуторно – коробочний відтінок перкуторного звуку з обох сторін, аускультативно – сухі свистячі, дрібнопухирцеві вологі хрипи з 2-х сторін, видих подовжений. Після інгаляції вентоліном (β-2 адреноміметик) кількість хрипів зменшилася, але збереглися дрібнопухирцеві вологі хрипи справа під лопаткою.

Аналіз крові – Нв 99 г/л, лейкоцити – 11х109/л, п – 10, з – 60, л – 22, м – 8, ШОЕ – 22 мм/год. На рентгенограмі органів грудної клітини – запальні інфільтрати праворуч в проекції нижньої частки. Синуси вільні, конфігурація серця не змінена.

Встановити діагноз, призначити лікування.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. V. Завдання.
  12. VIII. Домашнє завдання.




Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Модуль № 1. Змістовий модуль № 2. Тема № 5. Пневмонії у дітей. | Задача 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.