Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ. Теоретичні та довідково-інформаційні матеріали

 

Сутність кейс-методу (case study) – методу ситуаційного аналіз – полягає у тому, що тим, хто навчається, пропонується осмислити реальну професійну ситуацію, опис якої водночас відображає не тільки якусь практичну проблему, а й актуалізує певний комплекс знань, які необхідно засвоїти з метою її розв'язання. Основне у викладеній проблемі те, що вона не має однозначних рішень.

Серед головних понять, які описує кейс-метод, необхідно виділити такі, як «ситуація» та «аналіз». Ситуація є певним тимчасовим станом, який може змінюватись у різних напрямах. Кейс-метод — другий різновид аналізу, який формує власний особливий і неповторний зміст аналітичної діяльності і передбачає залучення різних видів аналітичної діяльності, необхідних для осмислення ситуації.

З гносеологічної точки зору кейс-метод є таким способом активного навчання, що містить неоднозначні ймовірнісні знання, які виявляються під час аналізу практичної ситуації.

4) Розгляньте виховні програми і оберіть з них ту, яка найбільш відповідає Вашому образу учнівського колективу:

· «Пізнай себе» – теоретичні і тренінгові заняття з прикладної психології, бесіди про закономірності психіки і поведінки людини.

· «Найди себе» – бесіди з профорієнтації.

· «Спілкування і етикет» – цикл виховних ситуацій, рольових ігор де розкриваються секрети про те, як спілкуватися з людини.

· «Права громадянина і людини» – відомості із Декларації про права людини, Конвенції про права дитини та інші.

· «Ази ринкової економіки» – основи підприємницької діяльності: як почати власну справу? Як складати бізнес-план? Як розрахувати бюджет сім’ї? та ін.

· «Основи сімейного світу» – як створити щасливу сім’ю?

· «Навчись управляти собою» – знання про методи, способи, прийоми саморегуляції і самоуправління.

 

ІІІ. Практичні завдання

1. Виконати аналіз теоретичного та довідково-інформаційного матеріалу, засвоїти наведену інформацію.

2. Підготувати міні-кейс до практичного заняття з «Аналізу виховних програм передового педагогічного досвіду» за однією з обраних виховних програм або запропонованою студентом.

 

Рекомендована література

1. Андрощук І.В. Методика виховної роботи: навч. посіб. / І.В. Андрощук, І.П.Андрощук. - Тернопіль: Навчальна-книга-Богдан, 2014. - 320 с.

2. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с.

3. Друзь З. В. Хрестоматія з методики виховання особистості: Настільна робоча книга: У 3-х тт. : Навч.-метод. видання / З.В. Друзь. – К., 2008 – 2010.

4. Збірник міні-кейсів з дисципліни «Комунікативні процеси у навчанні» / ред. Л.О. Савенкової, В.М. Приходько. – К. : КНЕУ, 2009. – 343 с.

5. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання : навч. посібник / С.Г. Карпенчук. – К. : Вища школа, 2005. – 343 с.

6. Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л.Шелестова, Н.Чиренко. – К.: Шк. світ, 2010. – 120с.

7. Книга класного керівника : Довідково-методичне видання / упоряд. С.В. Кириленко, Н.І. Косарева. – Х. : ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 560 с.

8. Кондрашова Л. В. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник / Л.В.Кондрашова, О.О.Лаврентьєва, Н.І.Зеленкова. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008 – 187 с.

9. Лізинський В. М. Практичне виховання в школі / В.М. Лізинський. – Х : «Ранок», 2008. – 320 с.

10. Омеляненко, В. Л. Теорія і методика виховання: навч. посіб. / В.Л.Омеляненко, А.І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2008. – 415 с.

11. Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України: Програма / ред. І.Д. Бех. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – 80 с.

12. Сележан Й. Ю. Основи національного виховання. Українознавство: історичний, філософсько-релігієзнавчий аспекти: хрестоматія/Й.Ю. Сележан. – Чернівці : Книги-ХХІ, 2006. – 306с.

13. Сорока Г. І. Організація виховної роботи : планування, аналіз, методичне забезпечення / Г.І.Сорока. – Х. : Основа, 2005. – 128 с.

14. Формування екологічної компетентності школярів : наук.-метод. посіб. / Н.А. Пустовіт, О.Л. Пруцакова, Л.Д. Руденко та ін. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 64 с.

15. Школа класного керівника/ упоряд. М. Голубенко. – К. : Шкіл. світ, 2005. – 128 с.

16. Яременко, Н. В. Класному керівнику: як провести ігри / Н. В. Яременко. – К.: Шк. світ, 2009. – 128с. – (Б-ка Шк. світу).

17. метод. посіб. / Н.А. Пустовіт, О.Л. Пруцакова, Л.Д. Руденко та ін. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 64 с.

18. Школа класного керівника/ упоряд. М. Голубенко. – К. : Шкіл. світ, 2005. – 128 с.

19. Яременко, Н. В. Класному керівнику: як провести ігри / Н. В. Яременко. – К.: Шк. світ, 2009. – 128с. – (Б-ка Шк. світу).

 

 

Тема: “Методики планування виховної роботи”


Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. L. Ефективність праці: теоретичні аспекти
  3. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу
  4. VII.1. Матеріали контролю для підготовчого етапу заняття по темі корекції часткового знімного протезу
  5. Активне управління інвестиційним портфелем - теоретичні основи.
  6. Апаратура, обладнання та матеріали
  7. Апаратура, обладнання та матеріали
  8. Біокомпозити та композиційні матеріали на основі відходів переробки деревини
  9. Бюджет прямих витрат на матеріали
  10. Бюлетені та інші інформаційні матеріали, електронні видання
  11. В'яжучі матеріали
  12. В'яжучі матеріали та будівельні розчини




Переглядів: 467

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Практичні завдання | І. Навчальна мета

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.