МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІ. Теоретичні та довідково-інформаційні матеріали
Сутність кейс-методу (case study) – методу ситуаційного аналіз – полягає у тому, що тим, хто навчається, пропонується осмислити реальну професійну ситуацію, опис якої водночас відображає не тільки якусь практичну проблему, а й актуалізує певний комплекс знань, які необхідно засвоїти з метою її розв'язання. Основне у викладеній проблемі те, що вона не має однозначних рішень. Серед головних понять, які описує кейс-метод, необхідно виділити такі, як «ситуація» та «аналіз». Ситуація є певним тимчасовим станом, який може змінюватись у різних напрямах. Кейс-метод — другий різновид аналізу, який формує власний особливий і неповторний зміст аналітичної діяльності і передбачає залучення різних видів аналітичної діяльності, необхідних для осмислення ситуації. З гносеологічної точки зору кейс-метод є таким способом активного навчання, що містить неоднозначні ймовірнісні знання, які виявляються під час аналізу практичної ситуації. 4) Розгляньте виховні програми і оберіть з них ту, яка найбільш відповідає Вашому образу учнівського колективу: · «Пізнай себе» – теоретичні і тренінгові заняття з прикладної психології, бесіди про закономірності психіки і поведінки людини. · «Найди себе» – бесіди з профорієнтації. · «Спілкування і етикет» – цикл виховних ситуацій, рольових ігор де розкриваються секрети про те, як спілкуватися з людини. · «Права громадянина і людини» – відомості із Декларації про права людини, Конвенції про права дитини та інші. · «Ази ринкової економіки» – основи підприємницької діяльності: як почати власну справу? Як складати бізнес-план? Як розрахувати бюджет сім’ї? та ін. · «Основи сімейного світу» – як створити щасливу сім’ю? · «Навчись управляти собою» – знання про методи, способи, прийоми саморегуляції і самоуправління.
ІІІ. Практичні завдання 1. Виконати аналіз теоретичного та довідково-інформаційного матеріалу, засвоїти наведену інформацію. 2. Підготувати міні-кейс до практичного заняття з «Аналізу виховних програм передового педагогічного досвіду» за однією з обраних виховних програм або запропонованою студентом.
Рекомендована література 1. Андрощук І.В. Методика виховної роботи: навч. посіб. / І.В. Андрощук, І.П.Андрощук. - Тернопіль: Навчальна-книга-Богдан, 2014. - 320 с. 2. Друзь З. В. Виховні технології в сучасній школі. – КДПУ, 2005. – 256 с. 3. Друзь З. В. Хрестоматія з методики виховання особистості: Настільна робоча книга: У 3-х тт. : Навч.-метод. видання / З.В. Друзь. – К., 2008 – 2010. 4. Збірник міні-кейсів з дисципліни «Комунікативні процеси у навчанні» / ред. Л.О. Савенкової, В.М. Приходько. – К. : КНЕУ, 2009. – 343 с. 5. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання : навч. посібник / С.Г. Карпенчук. – К. : Вища школа, 2005. – 343 с. 6. Класному керівнику: як оцінити ефективність виховної роботи / упоряд.: Л.Шелестова, Н.Чиренко. – К.: Шк. світ, 2010. – 120с. 7. Книга класного керівника : Довідково-методичне видання / упоряд. С.В. Кириленко, Н.І. Косарева. – Х. : ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 560 с. 8. Кондрашова Л. В. Методика організації виховної роботи в сучасній школі: навчальний посібник / Л.В.Кондрашова, О.О.Лаврентьєва, Н.І.Зеленкова. – Кривий Ріг : КДПУ, 2008 – 187 с. 9. Лізинський В. М. Практичне виховання в школі / В.М. Лізинський. – Х : «Ранок», 2008. – 320 с. 10. Омеляненко, В. Л. Теорія і методика виховання: навч. посіб. / В.Л.Омеляненко, А.І. Кузьмінський. – К. : Знання, 2008. – 415 с. 11. Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України: Програма / ред. І.Д. Бех. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2008. – 80 с. 12. Сележан Й. Ю. Основи національного виховання. Українознавство: історичний, філософсько-релігієзнавчий аспекти: хрестоматія/Й.Ю. Сележан. – Чернівці : Книги-ХХІ, 2006. – 306с. 13. Сорока Г. І. Організація виховної роботи : планування, аналіз, методичне забезпечення / Г.І.Сорока. – Х. : Основа, 2005. – 128 с. 14. Формування екологічної компетентності школярів : наук.-метод. посіб. / Н.А. Пустовіт, О.Л. Пруцакова, Л.Д. Руденко та ін. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 64 с. 15. Школа класного керівника/ упоряд. М. Голубенко. – К. : Шкіл. світ, 2005. – 128 с. 16. Яременко, Н. В. Класному керівнику: як провести ігри / Н. В. Яременко. – К.: Шк. світ, 2009. – 128с. – (Б-ка Шк. світу). 17. метод. посіб. / Н.А. Пустовіт, О.Л. Пруцакова, Л.Д. Руденко та ін. – К. : Педагогічна думка, 2008. – 64 с. 18. Школа класного керівника/ упоряд. М. Голубенко. – К. : Шкіл. світ, 2005. – 128 с. 19. Яременко, Н. В. Класному керівнику: як провести ігри / Н. В. Яременко. – К.: Шк. світ, 2009. – 128с. – (Б-ка Шк. світу).
Тема: “Методики планування виховної роботи” Читайте також:
|
||||||||
|